۷۰ هزار بازنشسته کشوری امسال به سفر رفتند

تهران (پانا) - مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت در شش ماهه نخست امسال نزدیک به ۷۰ هزار نفر از بازنشستگان و موظفین تحت پوشش این صندوق از تسهیلات سفر و تورهای گردشگری استفاده کرده‌اند.

کد مطلب: ۹۵۷۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
۷۰ هزار بازنشسته کشوری امسال به سفر رفتند

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، زهرا زاده غلام اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۸ تا پایان شهریور ماه یعنی شش ماه نخست امسال نزدیک به ۷۰ هزار بازنشسته کشوری و موظفین تحت پوشش با یک نفر همراه، از تسهیلات سفر و تورهای گردشگری صندوق بازنشستگی کشوری استفاده کرده‌اند.

زاده غلام با بیان اینکه تسهیلات سفرهای سیاحتی و زیارتی بازنشستگان کشوری در سال ۹۸ مبلغ ۷۴۰ هزار تومان برای دو نفر یعنی یک بازنشسته/ موظف با یک همراه است، گفت: سال گذشته حدود ۱۴۰ هزار نفر از بازنشستگان عزیز از این سفرها و تسهیلات آن استفاده کرده‌اند و پیش‌بینی ما تا پایان سال ۹۸ نیز همین عدد است.

وی با بیان اینکه بازنشستگان می‌توانند در طول دوران بازنشستگی از سه سهمیه سفر و یک سهمیه تور آبدرمانی محلات استفاده کنند، گفت: استفاده از سفرهای سیاحتی و زیارتی صندوق بازنشستگی کشوری از طریق شرکت‌های پرشین گلف (خاتم تور)، ایرانگردی جهانگردی و سفر کارت ملی امکان‌پذیر است و علاقه‌مندان از طریق سایت این شرکت‌ها یا شماره تماس آن‌ها می‌توانند از چگونگی استفاده از تورهای موجود باخبر شوند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین تصریح کرد: در طول چند سال اخیر به طور متوسط مقصد بیش از ۶۰ درصد بازنشستگان شهر مقدس مشهد و پس از آن جزیره زیبای کیش بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار