جلسه هماهنگی انتخابات مجلس شورای اسلامی در منطقه۳

تهران (پانا) - اولین جلسه هماهنگی انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور ماجدی، مدیر آموزش و پرورش منطقه۳ و رضایی، نماینده فرماندار و کیانی، معاون ساماندهی نیروی انسانی و امور شعب و صفری، معاون پشتیبانی و خرازانی، مسئول حراست و محمدی، مسئول ارزیابی در دفتر مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۷۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی انتخابات مجلس شورای اسلامی در منطقه۳

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش منطقه 3؛ ماجدی طی سخنانی اظهار امیدواری کرد که این انتخابات هم مانند انتخابات گذشته در کمال آرامش وبا برنامه ریزی اجرا شود و ماجدی در ادامه گفت: ما 11 ناحیه و 4 بخش داریم که 10 ناحیه ثابت و 1 ناحیه سیار خواهیم داشت.

مرتضی رضایی، رئیس جمعیت هلال احمرشهر تهران پیشنهاد دادند که نمایندگان فرماندار از آموزش وپرورش باشند تا بتوانیم با تعامل و همکاری بیشتر امر انتخابات را به سرنجام برسانیم.

کیانی، معاون آموزش متوسطه منطقه نیز گفت هدف اصلی سلامت و آرامش انتخابات است. هیات بازرسی و نمایندگان فرماندار ترجیحا از داخل همان مدارسی که به عنوان شعب اخذ رای انتخاب می شوند باشند و آموزش عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار در دستور کار قرار می گیرد.

صفری، معاون پشتیبانی نیز در زمینه بحث مالی انتخابات و برگزاری جلسات و حق الزحمه عوامل اجرایی نکاتی را بیان کردند. خرازانی، سرپرست حراست بیان داشت که انتخابات را از دوماه قبل از شروع انتخابات با درایت کامل و همکاری و تعامل آغازمی کنیم.

در پایان مقرر گردید جلسات بعدی با حضور عوامل مختلف انتخابات برگزار گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار