فرمانده ناجا اعلام کرد؛

صدور کارت موقت زیارتی برای زائران اربعین به جای گذرنامه

تهران(پانا)-فرمانده ناجا گفت کارت موقت زیارتی به تأیید مسئولان داخلی و مسئولان عراقی رسیده است و اگر گذرنامه‌ها دیر حاضر شود این کارت را برای زائران صادر می‌کنیم.

کد مطلب: ۹۵۷۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
صدور کارت موقت زیارتی برای زائران اربعین به جای گذرنامه

به گزارش سایت پلیس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۹ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هجدهمین نمایشگاه لوازم وتجهیزات پلیسی، امنیت و ایمنی امروز افتتاح شد.

وی افزود: در این نمایشگاه ۳۱۲ غرفه در حال فعالیت هستند و از ۲۱ کشور نمایندگانی در این نمایشگاه حضور دارند.

اشتری یادآور شد: در این نمایشگاه در خدمت مخترعین و مهندسین ایرانی برای بهره برداری از علم و دانش ایرانی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از نمایشگاه ایپاس رشد خوبی در آوردن تجهیزات و فناوری ها نسبت به سالهای قبلی این نمایشگاه داشته است.

فرمانده ناجا ادامه داد: نیروی انتظامی همواره در صدد بوده است که با تجهیزات و فناوری های روز، خود را به روز کند و امیدواریم تا سه سال آینده به این مهم دست یابیم.

وی اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد از تجهیزاتی که پلیس استفاده می کند، تولید داخل است.

اشتری تأکید کرد: در هفته نیروی انتظامی بنا داریم از یک سری تجهیزات جدید پلیسی رونمایی کنیم که یک سری از این تجهیزات در این نمایشگاه رونمایی شده و باقی آنها در هفته ناجا رونمایی می‌شود.

فرمانده ناجا افزود: همکاران ما در مسیرها و پایانه ها حضور دارند و با تمام توان امنیت زائران را حفظ می کنند.

اشتری تصریح کرد: سعی داریم روند سریعتری برای صدور گذرنامه اتخاذ کنیم ولی اگر ببینیم این کار طول می کشد، کارت موقت زیارتی برای زائران صادر می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کارت موقت زیارتی به تأیید مسئولان داخلی و مسئولان عراقی رسیده است و اگر گذرنامه ها دیر حاضر شود این کارت را برای زائران صادر می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار