مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی: شهر تبریز 105 مکان دیدنی برای گردشگران دارد

" گردشگری، اشتغال، آینده ای بهتر برای همه" شعار هفته گردشگری

تبریز (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با طرح سوال "آیا شما در تبریز با تبریز آشنایی دارید؟ " گفت: در تبریز ۱۰۵ مکان دیدنی داریم که باید برای معرفی آنها متعصب باشیم.

کد مطلب: ۹۵۷۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی: شهر تبریز 105 مکان دیدنی برای گردشگران دارد

مرتضی آبدار در مراسم گرامیداشت روز جهانی گردشگری در مدرسه فرزانگان ناحیه 5 تبریز بیان کرد: امسال برنامه های هفته گردشگری که از 8 تا 15 مهرماه است با شعار " گردشگری، اشتغال، آینده ای بهتر برای همه" برگزار می شود.

وی ادامه داد: رونق صنعت گردشگری موجب آموزش مهارت و سبب ایجاد اشتغال و در نتیجه سبب آینده ای بهتر برای همه افراد آن جامعه می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با طرح سوال "آیا شما در تبریز با تبریز آشنایی دارید؟ " گفت: در تبریز ۱۰۵ مکان دیدنی داریم که باید برای معرفی آنها متعصب باشیم.

آبدار بر تربیت مدرس آموزش گردشگری تاکید کرد و گفت: لازم است تفاهم نامه ای که منتج به مهارت و اشتغال شود و درنهایت سبب رونق صنعت توریسم شود در استان منعقد شود.

وی با اشاره به فعالیت های آموزش و پرورش در اسکان میهمانان فر هنگی بیان کرد: میهمانان فرهنگی که در استان اسکان داده می شوند در ابتدا بیش از 2 روز در این استان اسکان نداشتند ولی خوشبختانه با برنامه ریزی ها و تبلیغات موثری که صورت گفته در حال حاضر مسافران فرهنگی ۴ و ۵ روز در استان میهمان هستند که این نشانه خوبی برای معرفی ظرفیت های استان در گردشگری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار