مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر: از بیان مسائل و مشکلات مدارس و انتقادات سازنده استقبال می‌کنیم

اسلامشهر(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهرگفت: مدارس فعال آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر بر اساس استانداردهای سازمان نوسازی مدارس از ایمنی لازم برای دانش آموزان برخوردارند.

کد مطلب: ۹۵۷۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر: از بیان مسائل و مشکلات مدارس و انتقادات سازنده استقبال می‌کنیم

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر درپی انتشار خبر وجود دویست و بیست مدرسه ناایمن در اسلامشهر از سوی رسانه‌ها، در این رابطه اظهار داشت: مدارس فعال در شهرستان اسلامشهر بر اساس رعایت استانداردهای سازمان نوسازی مدارس احداث شده و فعالیت می‌کنند.

او در ادامه افزود: با توجه به اینکه آموزش و پرورش در بخش احداث فضاهای آموزشی هیچ گونه دخل و تصرفی نداشته و بناهای مورد نیاز این دستگاه توسط اداره کل نوسازی مدارس و با حمایت و بهره‌گیری ازخیرین و اعتبارات دولتی تخصیص یافته و با رعایت ضوابط و استانداردهای اعلامی به این دستگاه احداث،تجهیز و در اختیار آموزش و پرورش قرار داده می شوند.

بنار با اشاره به موارد اعلامی ازسوی سازمان آتش‌نشانی بیان داشت: موارد ایمنی مورد نظر آتش نشانی با اخذمجوزهای لازم و تایید سازمان نوسازی مدارس در فضاهای آموزشی اجرا و در صورت نیاز تغییراتی ایجاد میشود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر تاکید کرد: اگر اجرای استانداردهای ایمنی و سلامت تدوین شده برعهده ما باشد، ما کاملاً متعهد هستیم ضمن اینکه موارد اعلام شده دلیلی بر عدم تعهد و بی توجهی و سلب مسئولیت نسبت به رعایت موارد ایمنی در مدارس و عدم پیگیری آموزش و پرورش منطقه نیست.

او خاطر نشان کرد: سازمان نوسازی مدارس بر اساس استانداردهای تعریف شده برای آن سازمان اقدام به اجرای طرح‌های عمرانی و احداث فضاهای آموزشی کرده و با توجه به تغییرات به وجود آمده در استانداردهای اعلامی نسبت به رفع نواقص و موارد مورد نظر در مدارس اقدام می‌کند.

بناربا اعلام آمادگی لازم برای پیگیری مسائل و مشکلات موجودافزود :از بیان مسائل و مشکلات مدارس و انتقادات سازنده استقبال می‌کنیم و با توجه به اینکه تعداد زیادی از مدارس شهرستان اسلامشهر طی سال‌های اخیر و با حمایت‌های خیرین و بر اساس استانداردهای تعریف شده احداث شده و از ایمنی لازم برخوردارند و در مجموع تمام مدارس منطقه برای دانش آموزان ایمن بوده و فعالیت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهرخاطرنشان کرد: علیرغم همه مسائل و مشکلاتی که با آنها دست و پنجه نرم می‌کنیم، از سازمان آتش‌نشانی انتظار داریم تا موارد ایمنی مورد نظر را احصا نموده تا ما بتوانیم با همکاری و همفکری آتش‌نشانی و سایر دستگاه ‌ها نسبت به رفع موارد ناایمن اقدام کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار