سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

اعزام کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی مدارس استان بوشهر

بوشهر(پانا)_سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر از اعزام کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی مدارس استان بوشهر خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۷۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
اعزام کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی مدارس استان بوشهر

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر : سیروس فتحی در آئین اعزام کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی مدارس استان در سالن ورزشی آزادگان شهر بوشهر اظهار داشت: برای تقویت ساحت زیستی و بدنی دانش آموزان در درس تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی مدارس، کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی مدارس استان در قالب کاروان های 18 گانه راهی شهرستان ها و مناطق استان می شود.

وی تصریح کرد: این کاروان همزمان در سراسر کشور با شعار مهر با نشاط، پویایی، شادابی و سلامتی به مدارس اعزام می شود و بنا دارد شعار اصلی آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین یعنی مدارس با نشاط، مدارس دارای روحیه، تلاش و پشتکار و روحیه مهر ورزی را برای فرزندان این سرزمین ترویج کند.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه بیش از 8 هزار و 400 قلم وسایل ورزشی و بهداشتی به مدارس ارسال می شود گفت: ملزومات ورزشی مورد نیاز دانش آموزان از قبیل انواع توپ های ورزشی، دروازه های ورزشی، بسته های آموزشی مورد نیاز معلمان درس تربیت بدنی، بروشور ویژه دانش آموزی در این درس و وسایل بهداشتی مانند مایع دستشویی تدارک دیده شده است.

فتحی، هدف از ارسال این تجهیزات را ایجاد آمادگی و پرورش روح و جسم دانش آموزان دانست و گفت: رشد و تعالی دانش آموزان در ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین به ویژه محور ساحت زیستی و بدنی در مدارس از نکات مورد توجه این معاونت است.

وی همچنین ارزش این تجهیزات ورزشی و بهداشتی را بیش از 4 میلیارد ریال دانست و اضافه کرد: اعتبارات تجهیزات در نظر گرفته شده به صورت متمرکز ملی و کمک های استانی در بخش های مختلف بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار