معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

صد در صد پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته استان بوشهر پرداخت شد

بوشهر(پانا)_ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر از پرداخت صد در صد پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته استان بوشهر خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۷۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
صد در صد پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته استان بوشهر پرداخت شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، غلامرضا دانش فر اظهار داشت: صددرصد حق الزحمه مرخصی ذخیره و پاداش پایان خدمت 658 نفر از فرهنگیان بازنشسته سال 1397 در استان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه در شهریور ماه سال جاری 50 درصد پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته استان پرداخت شده بود تصریح کرد: پس از پیگیری های انجام گرفته و تامین اعتبار لازم، تمام مطالبات بازنشستگان فرهنگی در پاداش پایان خدمت و حق الزحمه مرخصی ذخیره پرداخت شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر به مطالبات معوقه معلمان حق التدریس اشاره کرد و گفت: مطالبات معوقه 2 ماه آدر و دی معلمان حق التدریس از سال تحصیلی گذشته(سال 1397) پرداخت شد و همچنین مطالبات 2 ماه بهمن و اسفند سال 97 پرداخت نشده است که برای تامین اعتبار پیگیری های لازم انجام گرفته است.

دانش فر به نشست اخیر با مشاور وزیر و رئیس ستاد اجرایی سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش در مورد " سند تحول بنیادین" هم اشاره ای کرد و یادآور شد: استان بوشهر در بحث تدوین سند تحول بنیادین از استان های پیشرو در کشور بوده است.

وی افزود: در بحث سند تحول با همه چالش های زمانی، تدوین سند تحول بنیادین و انتظارات از مدارس با کار جهادی در استان به پایان رسید و برنامه های مناطق استان نیز در قالب کتاب رونمایی شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم اجرای آن بخش از تحول سند بنیادین که مربوط به نظام رتبه بندی حقوق فرهنگیان است در استان هم عملیاتی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار