شاه منصوری: شهدا هدایت‌کننده ما در مسیر روشن حق و حقیقت خواهند بود

تهران (پانا) - مراسم افتتاحیه یادواره شهدا  با حضور شهید گمنام در منطقه12، حمید شاه منصوری مدیر منطقه، سردار بهشتی رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور در سالن شهید لاجوردی مجتمع آموزشی شهدای موتلفه اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۷۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
شاه منصوری: شهدا هدایت‌کننده ما در مسیر روشن حق و حقیقت خواهند بود


به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 12 تهران، حمید شاه منصوری در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی و مدافعین حرم بیان داشت: این روزها یادآور حماسه بزرگ دفاع مقدس است و شهدا برای ما حماسه‌ساز و دریایی از معرفت هستند.


وی افزود: ما هر چه داریم از شهدا است؛ بنابراین یاد و نام شهدا در همه‌ جا از الزامات معنوی و روحی و جزء لاینفک هستی ما است.


مدیر منطقه 12 تصریح کرد: شهدا هدایت‌کننده ما در مسیر روشن حق و حقیقت خواهند بود. زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا وظیفه دینی است که با اقتدار، شکوه و امنیت کشور گره‌خورده است.


وی در ادامه اظهار داشت: وظیفه فرهنگیان در کنار دیگر اقشار جامعه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است که در این زمینه پاسداشت ارزشها و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی برای ما اولویت اساسی و مهم است که باید این امر در جامعه نهادینه شود.


وی در انتها بیان کرد: یادواره های شهدای والامقام مهمترین فرصت برای ما است که باید برگزاری یادواره های شهدای والامقام را تبیین کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار