مدیرآموزش و پرورش اسلامشهر: به مطالبات شهدا در وصیت نامه های آنان توجه داشته باشیم تا روح این عزیزان ازما متاثر نشود

اسلامشهر (پانا) - نمایشگاه هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه موقت اسلامشهر،مدیر آموزش و پرورش و کاروان راویان هشت سال دفاع مقدس سپاه سید الشهدا(ع)در آموزشگاه حضرت خدیجه (س) اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۷۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرآموزش و پرورش اسلامشهر: به مطالبات شهدا در وصیت نامه های آنان توجه  داشته باشیم تا روح  این عزیزان ازما متاثر نشود

در این برنامه حجت الاسلام قلی پور،امام جمعه موقت اسلامشهر در سخنانی با اشاره به آیات قرآن کریم که خداوند متعال میفرمایند،اگر دفاع در برابر دشمنان نبود همه مساجد و بناها نابود میشد،اظهار داشت:با یاری و نصرت خداوند متعال پیروزی از آن مسلمانان و مظلومین است و اکنون با توجه به همین موارد مسلمانان یمن و فلسطین در آستانه پیروزی کامل قرار دارند.

سپس حسینعلی بنار،مدیرآموزش وپرورش شهرستان اسلامشهرنیزدرسخنانی باگرامیداشت یادوخاطره امام راحل، شهدای هشت سال دفاع مقدس،شهدای دانش آموزان و فرهنگی و شهدای مدافع حرم بیان داشت:آرامش و امنیت امروز را مدیون شهادت و ایثارگری رزمندگانی هستیم که در طول هشت سال دفاع مقدس بدون تجهیزات کافی در مقابل کشورهای دنیا جنیگیدند و جان خود را با خدا معامله کردند.

او در ادامه افزود:اکنون از رشادتهای خالصانه شهدا باید درس گرفت و به مطالبات شهدا در وصیت نامه‌های آنان توجه داشته باشیم تا روح این عزیزان ازما متاثر نشود.

در این مراسم راویان هشت سال دفاع مقدس سپاه سید الشهدا(ع) اسلامشهر،رییس شورای هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی ،معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان واحدهای معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر حضور داشتند.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار