تهیه کننده متری شیش و نیم میهمان رادیو نمایش می شود

تهران (پانا) - دوشنبه هشتم مهر، سید جمال ساداتیان تهیه کننده فیلم پرفروش متری شیش و نیم میهمان برنامه نمای نقره‌ای رادیو نمایش می‌شود.

کد مطلب: ۹۵۷۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تهیه کننده متری شیش و نیم میهمان رادیو نمایش می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، نمای نقره‌ای برنامه سینمایی رادیو است که با اجرای محمود گبرلو به تحلیل و ارزیابی سینمای ایران می‌پردازد .

در نمای نقره‌ای این هفته درباره اینکه چرا تعداد تماشاگران سینما افزایش پیدا نمی‌کند و نیز دلیل پرفروش بودن فیلم متری شیش و نیم با ساداتیان گفت و گو خواهد شد .

این برنامه به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و با اجرای محمود گبرلو دوشنبه‌ها ساعت 21 از رادیو نمایش پخش می‌شود ؛ همچنین غزاله پورخاکی آخرین خبرهای سینمایی را به سمع شنوندگان می‌رساند .

گفتنی است رادیو نمایش امشب یک شنبه هفتم مهر ماه نیز مجله موسیقی نت کوک را با اجرای رضا مهدوی به روی آنتن می‌برد که در این برنامه ، درباره تصنیف آتش کاروان علیرضا افتخاری و یکی از ترانه‌های محسن چاووشی صحبت خواهد شد، در نت کوک امشب رادیو نمایش ، ایرج عباسی از خبرهای موسیقی می‌گوید و در بخش دیگری از برنامه نیز با هوشنگ جاوید درباره موسیقی محلی گفت و گو خواهد شد. همچنین نت کوک در قسمتی دیگر به معرفی کتاب در حوزه موسیقی و تعریفی از خنیاگران نیز خواهد پرداخت .

علاقه مندان به موسیقی می‌توانند یک شنبه‌ها ساعت 21 شنونده مجله موسیقی نت کوک به تهیه کنندگی رؤیا ولی زاده از رادیو نمایش باشند .

برنامه‌های رادیو نمایش را بر روی موج اف ام ردیف 5/107 مگاهرتز بشنوید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار