جلسه هماهنگی برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی استان زنجان

زنجان (پانا) - جلسه هماهنگی برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی استان زنجان با شرکت مسئولان سازمان دانش‌آموزی مناطق 14 گانه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۷۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی استان زنجان

فیروز مهدی رئیس سازمان دانش‌آموزی در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر و تشکر از اجرای برنامه‌های سازمان در طول سال تحصیلی گذشته، به تشریح و تبیین کلیه‌ی برنامه‌های برش منطقه‌ای از سند تحول بنیادین و زیر نظام‌های آن پرداخت.

مهدی تأکید کرد: « انتظار داریم تمامی نواحی و مناطق در حد توان و امکانات منطقه در پیشبرد و ارتقا برنامه‌های پیشتازان تلاش نمایند. همایش‌ها و برنامه‌هایی که اجرای آنها در حد توان مناطق باشد در مناطق و برنامه‌هایی که اجرای آنها در حد توان مناطق نباشد در استان به صورت متمرکز اجرا می‌شوند.»

مهدی با اشاره به همایش طرح همیاران پلیس گفت: « طرح همیاران پلیس به صورت متمرکز در استان اجرا می‌شود و انتظار داریم که کلیه‌ی مناطق در این همایش مشارکت فعال داشته باشند.»

در ادامه‌ی جلسه لیلا محمدی معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی در مورد چگونگی جذب و سازماندهی اعضای سازمان دانش‌آموزی صحبت نموده و به تشریح سیستمی فرایند جذب و سازماندهی پرداخت.

محمدی گفت: « انتظار داریم در مناطق شاهد افزایش جذب دانش‌آموزان پیشتاز به نسبت سالهای گذشته باشیم. مناطق با هماهنگی کارشناسان آموزش نسبت به برگزاری دوره‌های ضمن خدمت برای مربیان جدید الورود اقدام نمایند. مدارس فعال در خصوص جذب و آموزش دانش‌آموزان پیشتاز به سازمان معرفی شوند تا از طرف سازمان تقدیر شوند.»

سپس رضایی مدیر خبرگزاری دانش‌آموزی (پانا) به انتظارات این خبرگزاری از مربیان و دانش‌آموزان اشاره نموده و با تأکید بر شعار هر مدرسه یک خبرنگار از مسئولین مناطق درخواست نمود تا نسبت به جذب دانش‌آموزان فعال و علاقمند به همکاری با خبرگزاری اقدام نمایند.

رضایی گفت: « مناطق هر چه سریع‌تر پیشتازان خبرنگار را به این واحد معرفی نمایند تا کلاسهای آموزش خبرنگاری و خبرنویسی برای آمادگی این پیشتازان جهت همکاری با این واحد برگزار شود.»

در انتهای جلسه رئیس سازمان دانش‌آموزی با اهدای تقدیرنامه و کارت هدیه از همه‌ی همکاران فعال در حوزه‌ی سازمان دانش‌آموزی تقدیر نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار