سالاری: تاکنون نشان «شهروندی نمونه» به کسی اهدا نشده است

تهران ( پانا)- رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران نسبت به عدم اعطای نشان «شهروند نمونه تهرانی» به شورای شهر تذکر داد.

کد مطلب: ۹۵۷۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
سالاری: تاکنون نشان «شهروندی نمونه» به کسی اهدا نشده است

محمد سالاری در جلسه علنی روز یکشنبه شورای اسلامی شهر تهران با گرامیداشت روز آتش‌نشان، به موادی که در برنامه پنج ساله سوم در خصوص ایمن‌سازی شهر تهران به تصویب رسیده بود، اشاره کرد و از شهرداری خواست که نسبت به انجام مأموریت‌های این برنامه اقدام کند.

وی در تذکری به شورای شهر تهران در خصوص اجرایی نشدن یکی از مصوبات قبلی شورا گفت: پیش از این شورای شهر مصوب کرده بود «به شهروندان مسئولیت‌پذیر که در سطح ملی و منطقه‌ای، خدمات شایان‌ذکر و برجسته‌ای در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، دینی و ... انجام داده و سبب بهبود وضعیت شهری شده‌اند یا شخصیت‌های سیاسی، اقتصادی و علمی که در توسعه و آبادانی شهر و کشور نقش داشته، نشان «شهروند نمونه تهران» یا نشان «شهروند افتخاری تهران» اهدا شود.

سالاری تأکید کرد: تاکنون نه شورا و نه شهرداری پیگیر این موضوع نبوده‌اند و نشانی نیز در این دو حوزه اهدا نشده است.

وی رئیس شورا، شهردار تهران، رئیس کمیسیون‌ها و چند شخصیت برجسته فرهنگی را به عنوان اعضای کمیته تشخیص شهروندان نمونه دانست و گفت: با توجه به تغییر کمیسیون‌های شورا، این مصوبه نیز به تغییراتی نیاز دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار