عباسپور: خانواده ها در انجمن اولیا و مربیان مطالبه گر باشند

تهران (پانا) - نورعلی عباسپور، مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در مراسم انتخابات انجمن و اولیای مربیان شهر تهران بر مطالبه گری خانواده و نظارت بر امور مدرسه فرزندان شان تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۵۷۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
عباسپور: خانواده ها در انجمن اولیا و مربیان مطالبه گر باشند

نورعلی عباسپور، مدیر کل انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش در مراسم انتخابات انجمن اولیا و مربیان که در منطقه 5برگزار شد، گفت: امسال در هر استان قرار است سه روز برای برگزاری انتخابات مشخص شود. از آنجاییکه بیش از 50درصد دانش آموزان ما ابتدایی هستند، وقت بیشتر و زمان بیشتری باید گذاشته شود.
عباسپور با اشاره به اینکه تشکیل انجمن دغدغه ما نیست گفت: اکنون آنچه مهم است کیفیت این انجمن هاست.
مشارکت در مدرسه حق والدین است. سند تحول بنیادین هم بر مشارکت در خانواده در تمام سطوح تاکید دارد از سیاستگزاری و اجرا گرفته تا نظارت و حضور خانواده تاکید شده است و ما پیگیر همین مهم هستیم.
وی افزود: مشکلات ما فقط مالی نیست بلکه موانع دیگری وجود دارد. هرکجا خانواده آگاه حضور دارد و مطالبه می کند در نتیجه نظارت بر مدرسه هم وجود دارد.
عباسپور گفت: هر فکری یک سرمایه است و این اهمیت دارد. پس ما از همین پتانسیل ها باید استفاده کنیم و از کمیت به کیفیت برویم.
وی افزود: خانواده صرفا نباید کمک مالی بکند و بسیار مهم است انجمن مطالبه گر شود تا مدرسه تغییر کند. تا خانواده و نمایندگان آنها در مدرسه مطالبه نکنند شاهد موفقیت آن مدرسه نخواهیم بود.
عباسپور با اشاره به اینکه بزودی شورای انجمن کشوری را خواهیم داشت، افزود: هرگونه تغییری می خواهیم در نظام آموزشی و مدرسه ایجاد شود خود ما باید نقش پررنگی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار