معاون سیاسی فرماندار ری: جوانان ری قدم در مسیر پیشرفت شهرستان ری گذاشته اند

شهرری (پانا) - معاون سیاسی فرماندار ری گفت: در شهرستان ری اقدامات موثری در خصوص مشارکت جوانان در رفع مشکلات و معضلات شهرستان صورت گرفته است و جوانان ری نیز عزم خود را برای توسعه و پیشرفت ری جزم کرده اند.

کد مطلب: ۹۵۷۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی فرماندار ری: جوانان ری قدم در مسیر پیشرفت شهرستان ری گذاشته اند

سجاد برنجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان ری اظهار داشت: آگاهی از نیازهای جوانان بویژه شناخت از ابزارهایی همچون فضای مجازی که جوانان با آن ارتباط برقرار می‌کنند بسیار حائز اهمیت است و میتوان با بررسی فواید و معضلات فضای مجازی و ارائه راهکارهای مناسب، بهتر با جوانان ارتباط برقرار کرد.
معاون سیاسی فرماندار ری گفت: نبایستی با ابزارهایی که جوانان با آن ارتباط برقرار کرده‌اند مقابله کرد بلکه با جهت دهی و ساماندهی این ابزارها میتوان جوانان را در مسیر رشد و موفقیت قرار داد.
برنجی افزود: خلاقیت و نوآوری جوانان باید جدی گرفته شود و با ایجاد امید و اعتماد و باور به جوانان، آنها را به حضور در عرصه های مختلف کشور در راستای توسعه و پیشرفت کشور ترغیب کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری بیان کرد: در شهرستان ری اقدامات موثری در خصوص مشارکت جوانان در رفع مشکلات و معضلات شهرستان صورت گرفته است و جوانان ری نیز عزم خود را برای توسعه و پیشرفت ری جزم کرده اند.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار