فرمانداراسلامشهر: تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران تنها اقدام ناچیز برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها است

اسلامشهر(پانا) - به مناسبت گرامیداشت دفاع مقدس فرمانداراسلامشهربا خانواده شهیدمدافع حرم شهرستان دیدار و از صبر، شکیبایی و ایثار آنان تجلیل بعمل آورد.

کد مطلب: ۹۵۷۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
فرمانداراسلامشهر: تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران تنها اقدام ناچیز برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها است

در این دیدار مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهردرسخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: بقای انقلاب اسلامی نیازمند تداوم راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و شهدای مدافع حرم نیز به تاسی از شهیدان هشت سال دفاع مقدس در صحنه نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و جان عزیزشان را تقدیم اسلام کردند.

او در ادامه تصریح کرد: شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به عنوان بزرگ‌ مردان این سرزمین و پشتوانه محکم مسئولینی هستند که در مسیر خدمت به مردم، جهادگونه گام بر می‌دارند.

مرسلپور دیدار، سرکشی و رسیدگی به مشکلات خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان را ازتکالیف و وظایف مسئولین عنوان کرد و گفت: این عزیزان ارزشمندترین دارایی خود را در راه تحقق اندیشه‌های امام راحل(ره) فدا کردند و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران تنها اقدام ناچیز برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها است.

شهید محمود شفیعی از شهدای مدافع حرم شهرستان اسلامشهر است که علاوه برفعالیتهای فرهنگی، تربیتی در اسلامشهر، از سال هشتاد مشغول فعالیت‌های جهادی درمناطق محروم غرب کشور بود و برای مبارزه با تروریستهای تکفیری دوبار به سوریه اعزام شد و در تاریخ بیست و نهم آذر سال۹۴ در جبهه دفاع از حریم اهل بیت (ع)در سوریه به شهادت رسید.

در این دیدارخسروی رئیس دانشگاه پیام نور و عسگریان مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران اسلامشهر نیز حضور داشتند،

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار