رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران:

حجاب، نماز، قرآن سه مشخصه بارزی هستند که در وصیت نامه شهدای دانش آموز و دیگر شهدا به آنها تاکید شده است

پیربکران(پانا)-در گرامی داشت هفته دفاع مقدس از همکاران فرزند شهید شاغل در آموزش و پرورش پیربکران تجلیل شد.

کد مطلب: ۹۵۷۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
حجاب، نماز، قرآن سه مشخصه بارزی هستند که در وصیت نامه شهدای دانش آموز و دیگر شهدا به آنها تاکید شده است

مجتبی سهرابی، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه پیربکران در جمع همکاران فرزند شهید در گرامی داشت هفته دفاع مقدس ضمن تشکر از تلاش یادگاران شهدا بیان کرد: تلاش همه مردم و مسئولین برای حفظ نظام و کلیات اسلام بر کسی پوشیده نیست و هر کس باید جهت حفظ ارزش های اسلامی تلاش کند. آحاد جامعه مدیون خون شهدا است.

وی افزود: از خصوصیات شهدا این است که هر کدام از نظر اخلاقی، شاخص منحصر به فردی داشتند. افتخار ما این است که در طول دوران خدمت، با فرزندان شاهد همراه بودیم. به سهم خود قدردان فداکاری های شهدا هستیم.

سهرابی ادامه داد: شما به عنوان یادگاران شهدا، نماد فداکاری و ایثار شهدا هستید. باید تلاش کنید راه آنها ادامه پیدا کند و شما باید با رفتار، حرکات، اخلاق و تلاش خود این موضوع را ثابت کنید.شهدای ما مسیر متعالی را طی کردند.

وی در توصیف ماه محرم گفت: ماه محرم ماهی است که امام حسین(ع) و خانواده وی با خون خود درخت اسلام را آبیاری کرد. امام حسین(ع) و یاران وی می توانند الگوی بسیار خوبی برای ما باشند چون درس شجاعت و ایستادگی در برابر ظلم را به ما یاد دادند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه پیربکران در پایان صحبت های خود گفت: حجاب، نماز، قرآن سه مشخصه بارزی هستند که در وصیت نامه شهدای دانش آموز و دیگر شهدا به آنها تاکید و توجه شده است. شما یادگاران شهدا با اهمیت به موضوع نماز و قرآن و حفظ حجاب و ترویج آن می توانید الگوی مناسبی جهت اجرای وصیت شهدا باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار