معاون استاندار مازندران: تور استان‌گردی برای دانش آموزان راه‌اندازی شود

ساری (پانا) - معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران مدرسه را فرصتی برای ترویج فرهنگ گردشگری دانست و خواستار راه‌اندازی تور استان‌گردی برای دانش‌آموزان شد.

کد مطلب: ۹۵۷۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون استاندار مازندران: تور استان‌گردی برای دانش آموزان راه‌اندازی شود

حسین حسن‌نژاد امروز در آیین نواختن زنگ گردشگری در مدرسه دخترانه شاهد شهرستان ساری، توجه جدی به تعلیم و تربیت را امری مهم دانست و گفت: همه باید بدانیم که گردشگری یک نیاز تفننی و غیرضروری نیست.

او تأکید کرد که اگر به افزایش سطح تعامل بین جوامع و مناطق مختلف اعتقاد داریم باید اطمینان را به خود و دیگران دهیم که گردشگری یک فرصت عالی برای داشتن تعامل با دیگران است.

حسن نژاد یکی از آثار گردشگری و سیر و سیاحت در زمین را ایجاد فرصت های اقتصادی و اشتغال برشمرد و گفت: هدف گردشگری این نیست که گردش اقتصاد را فراهم کند بلکه هدف اصلی افزایش بهره وری نیروی انسانی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران یادآور شد: اگر بخواهیم از محاسن گردشگری استفاده کنیم باید نگاه نسبت به آن را عوض کنیم زیرا گردشگری یک نیاز طبیعی و اساسی انسان ها است و در سبد هزینه زندگی قرار گیرد.

او افزود: چاره ای نداریم که مجموعه نیاز فراموش شده گردشگری را مورد توجه قرار دهیم و حوزه فرهنگ و آموزش و پرورش فرصت خوبی است تا نیاز گردشگری را در زندگی روزمره احیا کند و از محاسن آن برای زندگی بهتر استفاده کند.

حسن‌نژاد:
مدرسه به عنوان پایه آموزش عمومی کشور، فرصتی برای انتقال بسیاری از مفاهیم در خانواده و جامعه است.

حسن‌نژاد تصریح کرد: مدرسه به عنوان پایه آموزش عمومی کشور، فرصتی برای انتقال بسیاری از مفاهیم در خانواده و جامعه است و باید از آن برای ترویج فرهنگ گردشگری بهره گرفت.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه در حوزه احیا و سرعت بخشی برای تعمیم فرهنگ گردشگری از توان دانش آموزان استفاده کنیم و از فرصت عضویت آنان در سمن های گردشگری بهره بریم، خواستار راه اندازی تور استان گردی برای دانش آموزان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار