مسیرهای بازگشت زائران اعلام شد

تهران (پانا) - سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مسیرهای بازگشت زائران با استفاده از حمل و نقل عمومی اتوبوس را اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۵۷۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مسیرهای بازگشت زائران اعلام شد

براین اساس زائران استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، فارس، خراسان جنوبی، خوزستان، سمنان و تهران می‌توانند از مرز چذابه برای مسیر بازگشت استفاده کنند.

همچنین زائران استان‌‌های بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خوزستان، تهران، اصفهان و فارس می‌توانند از مرز شلمچه در بازگشت تردد کنند.

زائرانی که مرز مهران را برای بازگشت از تاریخ 24 تا 29 مهر ماه انتخاب می‌کنند، ابتدا از مرز مهران به یکی از شهرهای کرمانشاه، همدان، اندیمشک؛ حسب استان محل عزیمت منتقل می‌شوند و از آنجا با وسایل نقلیه دیگر به مقاصد نهایی خود اعزام خواهند شد.

بر این اساس زائران استان‌های البرز، گیلان، کردستان، قزوین، سمنان، زنجان، تهران، اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی که از مرز مهران قصد عزیمت دارند، ابتدا به استان کرمانشاه و از آنجا به مقاصد خود اعزام خواهند شد.

همچنین زائران استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، مازندران و قم که از مرز مهران قصد عزیمت به استان‌های خود را دارند، ابتدا به استان همدان رفته و از آنجا به استان خود باز می‌گردند.

زائران استان‌‌های مرکزی، چهارمحال و بختیاری، یزد، اصفهان و لرستان نیز بعد از گذر از مرز مهران به کشور ابتدا به اندیمشک اعزام و از آنجا به استان‌‌های خود منتقل خواهند شد.

همچنین در خصوص مرز خسروی نیز زائران متناسب با شرایط اعلامی و پیش‌رو می‌توانند استفاده از این مرز را مد نظر قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار