در آغازین روزهای سالتحصیلی جدید صورت گرفت؛

افتتاح دومین مدرسه خیر ساز زنده یاد اسکندر مشایخی روستای کولا میانه

میانه (پانا)-با حضور خانواده خیر مدرسه ساز، مشایخی ، فرماندار ویژه ، کسایی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، ساجدی فر معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه و مسئولین شهرستان مدرسه خیر ساز زنده یاد اسکندر مشایخی و همسر محترمه افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۵۶۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دومین مدرسه خیر ساز زنده یاد اسکندر مشایخی روستای کولا میانه

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در آیین افتتاح این مدارس ضمن تقدیر از مجمع خیرین مدرسه ساز، خیرین و آموزش و پرورش گفت: تربیت ایرانی، اسلامی و الهام از تعالیم دینی باعث شده تا مردم کشور بویژه مردم شهرستان میانه مشتاق به امور خیر بویژه در امر مدرسه سازی شوند.

محمدرضا مشایخی با اذعان بر اینکه ساخت مدرسه توفیقی بس بزرگ است، به بالا بودن روحیه مشارکت جویی در بین مردم شهرستان اشاره کرده افزود: خوشبختانه مردم میانه در پروژه های عام المنفعه حضور و مشارکت جدی و موثر دارند بطوریکه این روحیه مردم شهرستان سبب شده تا اعتبارات تکمیلی بیشتری از سوی دولت در شهرستان هزینه گردد.

وی در پایان بر ضرورت امکان سنجی، نیازسنجی و اولویت بندی در انجام هر کاری تاکید کرده گفت: تمامی پروژه های دولتی و خیرساز نیز باید بر این اساس انجام شود.

مدیر عامل مجمع خیرین استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با تقدیر از اقدام خیرخواهانه خیرین در امر مدرسه سازی گفت: 30 الی 40 درصد مدارس استان توسط خیرین بنا نهاده شده است.

مناف کسایی اضافه کرد: در سال جاری شاهد به اتمام رسیدن یا در شرف اتمام قرار گرفتن 150 مدرسه خیرساز در سطح استان هستیم.

وی افزود: از اول سال جاری شاهد هزینه کرد یکهزار میلیارد ریال از سوی خیرین در امر مدرسه سازی طی برگزاری جشنواره های تکریم از خیرین مدرسه ساز هستیم.

در ادامه ساجدی فر ضمن تشکر از همت خیرین در زمینه مدرسه سازی و مدرسه یاری از مساعدت های فرماندار ویژه برای ایجاد فضای همکاری برون سازمانی سایر ارگانها با آموزش و پرورش منطقه قدردانی کرد و از کلنگ زنی دو پروژه مدرسه سازی توسط خیرین در روزهای آینده خبر داد و گفت امر مدرسه سازی به عنوان یک کار خیر ماندگار است، ساختن فضایی برای کسب علم، دانش، معرفت و تربیت، یکی از بهترین خدمات برای دانش آموزان محسوب می شود.

در آخر از خیرین ، مسئولین ، پیمانکاران پروژه های عمرانی منطقه تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است مدرسه یک کلاسه خیر ساز زنده یاد اسکندر مشایخی و همسر محترمه به عنوان دومین مدرسه این خانواده خیر که به همت فرزندان آن مرحوم در روستای کولای میانه با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد ریال در زمینی به مساحت 300 مترمربع و زیربنای 50 مترمربع ساخته شده است که هم اکنون 21 دانش آموز در آن مشغول تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار