عثمانی : آثار تحریم بانک مرکزی با تدابیر اتخاذ شده جدی نیست

تهران (پانا) - عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه به طور معمول هر تحریم آثار خود را دارد، می‌گوید خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده آثار تحریم بانک مرکزی جدی نبوده و نمی‌تواند تصمیمات اصلی کشور را تحت الشعاع قرار دهد.

کد مطلب: ۹۵۶۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
عثمانی : آثار تحریم بانک مرکزی با تدابیر اتخاذ شده جدی نیست

به گزارش پژوهشکده پولی و بانکی، محمد قسیم عثمانی با اشاره به تحریم اعمال شده از سوی آمریکا علیه بانک مرکزی، گفت: این نوع تحریم‌ها موضوع جدیدی نبوده و سال‌هاست کشور ما در بخش‌های مختلف و حتی به صورت کلی مورد اعمال آن‌ها واقع می‌شود.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه به طور معمول هر تحریم آثار خود را دارد، افزود: خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده آثار تحریم‌ها جدی نبوده و نمی‌تواند تصمیمات اصلی کشور را تحت شعاع قرار دهد و با پابرجا بودن رویه منسجم در حوزه‌های مختلف اقتصادی شاهد بی‌اثر شدن تحریم‌ها هستیم.

عثمانی با بیان اینکه شاید تحریم‌های جدید بتوانند از برخی جناح‌ها و جبهه‌هایی محدودیت‌ها را برای ما بیشتر کنند، گفت: تجربه نشان داده عبور از تحریم‌ها برای ما سخت نبوده و اکنون نیز عبور از تحریم بانک مرکزی صورت خواهد گرفت.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به اینکه مقابله و بی‌اثر کردن تحریم‌ها سال‌ها در دستور کار بوده است، افزود: در خصوص بانک مرکزی نیز به طور حتم تدابیر اتخاذی اجازه خلل در امور اقتصادی کشور را نخواهد داد.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تحریم‌ها هر روزه اعمال می‌شود مهم برنامه‌مداری است که بتوان آن‌ها را بی‌اثر کرده یا آن‌ها را دور زد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار