میدان حسن‌آباد دوباره دچار حریق شد

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در میدان حسن آباد خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۶۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
میدان حسن‌آباد دوباره دچار حریق شد

سید جلال ملکی در گفت وگو با پانا افزود: حوالی ساعت ساعت ۵:۴۰ صبح امروز وقوع حادثه حریق در یکی از مغازه‌های میدان حسن آباد از سوی نگهبان ایستگاه شماره یک آتش نشانی اطلاع داده شد که درپی آن عوامل این ایستگاه به محل این حریق واقع در ضلع شمال شرقی میدان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در ۲۳ ثانیه به محل رسیدند، گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک باب مغازه به وسعت حدود ۱۵ متر که دارای دو و نیم طبقه نیز بود، دچار حریق شد. در قسمت بالایی این مغازه نیز انباری به مساحت حدود ۵۰ مترمربع قرار داشت که مملو از کالا بود.

ملکی با اشاره به اینکه طبقه همکف این ساختمان کاملا شعله‌ور شده و شعله‌های آتش در حال گسترش و سرایت به بخش‌هایی از نیم طبقه بالایی بود،اظهارکرد: دود زیادی هم از مغازه متصاعد میشد که نیروها در مغازه را باز کردند، مشغول عملیات شدند و به‌سرعت آتش را خاموش کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان از سرایت حریق به بخش‌های بالایی و مغازه‌های اطراف جلوگیری کردند،گفت: حوالی ساعت ۸:۳۰ آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و لکه‌گیری به ماموریت خود خاتمه دادند.

به گفته ملکی خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته و علت آن نیز از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار