اعزام ۱۲ هزار زائر اربعین اتباع جمهوری آذربایجان از گمرک بیله سوار به کربلا

اردبیل (پانا) - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل گفت: پیش بینی می شود بیش از ۱۲ هزار زائر اربعین اتباع جمهوری آذربایجان از طریق گمرک بیله سوار برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی به عراق انتقال داده شود.

کد مطلب: ۹۵۶۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
اعزام ۱۲ هزار زائر اربعین اتباع جمهوری آذربایجان از گمرک بیله سوار به کربلا

علی رحمتی ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: پیش بینی می شود بیش از 12 هزار زائر اربعین اتباع جمهوری آذربایجان از طریق گمرک بیله سوار برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی به عراق انتقال داده شود.

او افزود: برای این منظور و تردد اتباع جمهوری آذربایجان به کشور عراق 120 دستگاه اتوبوس پیش بینی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اذعان داشت: برنامه ریزی های لازم برای تامین وسایل حمل و نقل زائران حاضر در راهپیمایی اربعین حسینی انجام شده و هماهنگی های لازم توسط ستاد اربعین حسینی صورت می گیرد.

رحمتی افزود: سال گذشته بیش از 3500 اتباع آذری در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی حضور داشتند که با 75 دستگاه اتوبوس خدمات جابجایی آنها تامین شد.

او ادامه داد: موکب و ایستگاه صلواتی برای زائران اتباع جمهوری آذربایجان در گمرک بیله سوار تا اربعین حسینی دایر خواهد بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطرنشان کرد: امیدواریم استان اردبیل میزبان شایسته ای برای اتباع جمهوری آذربایجان برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار