جشن عاطفه ها با هدف ایجاد حس انسان دوستی میان دانش آموزان برگزار می شود

نطنز(پانا) - جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه ها در شهرستان نطنز برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۶۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه ها با هدف ایجاد حس انسان دوستی میان دانش آموزان برگزار می شود

در این جلسه رضا چاوش پور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نطنز ضمن تسلیت شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش و شهادت امام سجاد (ع) و همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: یکی از برنامه‌های شاخص و مشترک آموزش و پرورش و کمیته امداد در آستانه بازگشایی مدارس و در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند جشن عاطفه ها است که این مراسم با هدف ایجاد حس انسان دوستی میان دانش آموزان برگزار می شود.
وی گفت: امید است باتعامل و همکاری آموزش و پرورش و دیگر دستگاه ها در برگزاری جشن عاطفه ها و جمع آوری کمک های خیرین و افراد نیکوکار بتوانیم گام مهمی در جهت رفع مشکلات تحصیلی دانش آموزان نیازمند برداریم.
سید محسن طباطبایی نژاد معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش نطنز نیز در این جلسه عنوان کرد: بحث مشارکت ، اعتمادسازی و اخلاق ،سه بحران تعریف شده در جوامع است که باید اخلاق را که در دین تأکید شده است، سرلوحه زندگی خود قرار داد و سپس با برنامه ریزی دقیق، اعتماد سازی و مشارکت را دربین مردم تقویت کرد.
پویان، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نطنز ضمن تقدیر و تشکر از همکاری آموزش و پرورش با مجموعه کمیته گزارشی از فعالیت رابطین کمیته امداد در مدارس را ارائه نمودند.
وی ضمن اشاره به توزیع پاکت های کمک های مردمی به دانش آموزان نیازمند درمدارس در اسرع وقت، گفت: طی هفته آینده یک نفر رابط از طرف کمیته امداد امام (ره) به مدارس فرستاده می شود تا در کنار رابط فرهنگی مدرسه، هدف از برگزاری جشن نیکو کاری در مدارس رابرای دانش آموزان توجیه نمایند.
در پایان جلسه مقرر گردید جشن عاطفه ها راس ساعت 8 صبح با حضور امام جمعه، فرماندارو روسای دستگا های اجرایی به صورت نمادین در دبستان دخترانه شهیدان تقی زاده برگزار گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار