برگزاری جلسه هماهنگی عوامل اجرایی ستاد انتخابات در پاکدشت

پاکدشت (پانا) - ششمین نشست هماهنگی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای خبرگان رهبری اسفند 98در شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۶۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی عوامل اجرایی ستاد انتخابات در پاکدشت

در این نشست که به ریاست حسین شیرازی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری پاکدشت وباحضور مسئولین کمیته‌ها دردفتر معاونسیاسی فرمانداری برگزار شد، شیرازی در سخنانی بر رعایت اصل بیطرفی و قانون مداری وبرنامه ریزی دقیق واستفاده بهینه از فرصتها وامکانات در امر برگزاری انتخابات تاکید کرد.

او در ادامه تصریح کرد: ما امانت دارآرای مردم هستیم و موظفیم در انجام این رسالت تمام همت و تلاش خود را بکار ببندیم تا در سایه قانون مداری شاهدبرگزاری یک انتخابات سالم وپرشور ونشاط در سطح شهرستان باشیم.

شیرازی با اشاره به این که یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ دوم اسفند سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: مردم شهرستان پاکدشت به همراه مسئولین آن همواره در انتخابات مشارکت داشته و جلوه زیبایی از اتحاد و همدلی در صحنه سیاسی و اجتماعی کشورشان به نمایش گذاشتداین بار نیزبا حضور پر رنگ خود برگ زرینی به افتخارات این شهرستان می افزایند.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری پاکدشت افزود: با ساز و کار لازم و با تمام ظرفیت موجود برآنیم تا با تسلّط بیشتر بر دانش انتخابات با رویکردی پیشگیرانه و منطقی از وقوع هرگونه تخلفات انتخاباتی ممانعت به عمل آورده و با حصول اطمینان از اجرای صحیح قانون در جهت صیانت و حفاظت ازآرای مردم، زمینه را برای اجرای انتخابات در فضای سالم و قانونمند فراهم کنیم.

او اذعان داشت :زمینه سازی برای مشارکت حداکثری، قانون مداری، امانت داری و بی طرفی، چهار اصل مهم و اساسی در انتخابات هستند که مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید این اصول را سرلوحه کار خود قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار