کشف ۸۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در ارومیه

ارومیه (پانا) - جانشین فرمانده ناجا گفت: با هوشیاری اطلاعاتی و اقدام عملیاتی، ۸۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ارومیه کشف و شبکه تهیه و توزیع آن نیز با تلاش ماموران متلاشی شد.

کد مطلب: ۹۵۶۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۸۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در ارومیه

سردار ایوب سلیمانی در حاشیه بازدید از کشفیات روزهای اخیر نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از میزان ۸ تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر مکشوفه اخیر، ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم از نوع مورفین و بیش از ۵ تن از نوع تریاک است.

وی، افزود: در عملیات جداگانه‌ای نیز، ۱۳۰ قبضه اسلحه شکاری توسط ماموران ناجا کشف و ضبط شده است.

جانشین فرمانده ناجا، عنوان کرد: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ۹ نفر از عوامل اصلی باندها دستگیر و همچنین ۹ دستگاه خودرو توقیف شد.

وی، ادامه داد: علاوه بر این موارد، ۱۷۵ کیلوگرم تریاک، ۸ کیلوگرم شیشه و همچنین ۸ کیلوگرم کوکائین نیز⁦ از اعضای این باند کشف و ضبط شده است.

سردار سلیمانی، با بیان اینکه تمام مرزها و معابر کشور تحت کنترل است، گفت: با هشیاری اطلاعاتی و عملیاتی نیروها، شاهد افزایش بیش از ۲۳ درصدی کشفیات هستیم که نشان دهنده عزم جدی پلیس برای مبارزه با این پدیده شوم است.

وی، خطاب به سران کشورهای اروپایی و آسیایی، بیان داشت: اگر ایران دست از مبارزه با مواد مخدر بردارد، قطعا وضعیت تمام کشورها آشفته و نامناسب خواهد بود، بنابراین تمام کشورها باید در این راستا همت داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار