معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: محیط مدارس از آسیب‌های اجتماعی پاک‌سازی می‌شود

یاسو ج(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد، محیط مدارس شهری و روستایی هر سه مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم این استان از انواع آسیب‌های اجتماعی پاک‌سازی می‌شود.

کد مطلب: ۹۵۶۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: محیط مدارس از آسیب‌های اجتماعی پاک‌سازی می‌شود

سید بهاءالدین ملک حسینی اظهار داشت: هدف از این اقدام مهم مصونیت هر چه بیشتر دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در برابر آسیب های اجتماعی به ویژه مواد مخدر است.

او افزود: بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد باید از همین اوایل سال تحصیلی جدی گرفته شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تحقق چنین امر مهمی در استان مستلزم همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی مربوطه از جمله اداره کل آموزش و پرورش، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، دانشگاه علوم پزشکی، دادگستری و نیروی انتظامی است.

ملک حسینی عنوان کرد: مقابله با آسیب های اجتماعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نقش بسزایی در بهبود روند یادگیری دانش آموزان این استان دارد.

وی ابراز داشت: اطلس جامع پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه دانش آموزان در کهگیلویه و بویراحمد تدوین شده و در سال تحصیلی جدید بین مدارس استان توزیع می شود.

۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد در سه هزار و ۲۰ مدرسه این استان تحصیل می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار