مدیر آموزش و پرورش ورامین :برگزاری یادواره های شهدابرگرفته از گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است

ورامین (پانا) - مراسم یادواره شهدای ورامین با حضور مسئولین شهرستان و تجلیل از ده خانواده معظم شهدا ، جانبازان آزادگان و ایثارگران منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۹۵۶۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ورامین :برگزاری یادواره های شهدابرگرفته از گسترش فرهنگ ایثار و شهادت  است

با حضور امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش ورامین، سرهنگ کاشانی رئیس اداره حفظ و آثار و ارزشهای دفاع مقدس، اعضای شورای معاونین، مسئولین بسیج برادران و خواهران و جمعی از مسئولین شهرستان ورامین ازخانواده محترم شهدای هشت سال دفاع مقدس درمحل دبیرستان دخترانه منتصرین شاهد ورامین با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد .

در این مراسم امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش ورامین درسخنانی اظهار داشت: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانسته در دنیا به کلیه اهداف علمی و فناوری دست یابد به برکت خون شهدا می باشد وبرگزاری چنین یادواره هایی را برگرفته ازگسترش فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد.

در ادامه مراسم بعد از خاطر گویی رزمنده بسیجی شهرستان سرهنگ شیرازی وقرائت زیارت نامه شهدا،دل نوشته ای در خصوص اهداف شهدا توسط دانش آموز انسیه عرب فرزند جانباز هشت سال دفاع مقدس خوانده شد .

در ابتدای مراسم نیزعباس سیلسپور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ورامین در سخنانی رعایت سه نکته مهم در رابطه با پیام شهدا ، از جمله توجه به حجاب اسلامی ، امر به معروف و نهی از منکر و احترام به پدر و مادر را به دانش آموزان متذکر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار