به منظور پیگیری حادثه خروج قطار زاهدان - تهران از ریل؛

جهانگیری: همه امکانات لازم برای رسیدگی به مصدومان حادثه به کار گرفته شود

تهران (پانا) - معاون اول رئیس جمهوری در تماسی تلفنی با استاندار سیستان و بلوچستان در جریان آخرین وضعیت حادثه خروج قطار زاهدان - تهران از ریل قرار گرفت و دستورات لازم برای رسیدگی‌های اولیه و فوری به پیامدهای این حادثه را صادر کرد.

کد مطلب: ۹۵۶۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
جهانگیری: همه امکانات لازم برای رسیدگی به مصدومان حادثه به کار گرفته شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری، اسحاق جهانگیری در این تماس تلفنی که عصر چهارشنبه انجام شد با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده درگذشتگان این حادثه تلخ به مسئولان استانی دستور داد که کلیه امکانات خود را برای رسیدگی‌های لازم و درمان مصدومان حادثه به کار گیرند.
جهانگیری در این گفت وگوی تلفنی همچنین لزوم بررسی فنی و دقیق علت حادثه را یادآور شده و تاکید کرد که ضمن بازگشایی هر چه سریع‌تر این مسیر ریلی، اقدامات لازم برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه انجام شود.
استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مکالمه تلفنی ضمن ارایه گزارشی از حادثه و آخرین اقدامات انجام شده برای امداد رسانی، گفت: تمام امکانات استان برای کمک به مصدومان و بازگشایی این مسیر ریلی بکار گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، قطار زاهدان - تهران ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه عصر امروز - چهارشنبه - در منطقه «شورو» زاهدان در اثر گرفتگی ریل با ماسه بادی از راه آهن خارج و یکی از واگن‌های آن واژگون شد.

این حادثه ۴ کشته و ۳۵ مجروح برجا گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار