نماینده ولی فقیه وامام جمعه یزد: اتحاد و همدلی نیاز اصلی امروز کشورهای اسلامی است

یزد (پانا)- نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه اتحاد و همدلی نیاز اصلی امروز کشورهای اسلامی است گفت: استکبار با تمام توان مانع ایجاد اتحاد در بین مسلمانان می‌شود.

کد مطلب: ۹۵۶۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه وامام جمعه یزد: اتحاد و همدلی نیاز اصلی امروز کشورهای اسلامی است

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی ´در آیین افتتاح حوزه علمیه پیامبر اعظم(ص) یزد با اشاره به اینکه مسلمانان امروز نیاز به اتحاد و همدلی دارند اظهار داشت: اتحاد بین مسلمانان با عمل به حدیث ثقلین به بهترین نحو ممکن فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: مسلمانان باید گذشته‌ها را کنار بگذارند و الان در کنار هم بایستند و با اتحاد و همدلی، زمینه توسعه اسلام ناب و پیشگیری از تهاجم استکبار جهانی و دخالت آنها در امور داخلی خودشان را بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: سبکی که استکبار جهانی در این چند سال انتخاب کرده استعمار نو است و در تلاش است که به این وسیله به کشورهای مسلمان تسلط داشته باشد.

"ناصری یزدی " با تاکید بر اینکه استکبار با تمام توان مانع ایجاد اتحاد در بین مسلمانان می‌شود خاطرنشان کرد: در گذشته استکبار خودش وارد میدان می‌شد و در این راه تلفات و خسارت‌هایی هم متحمل می‌شد ولی الان به این نتیجه رسیدند که به جای حضور فیزیکی در عرصه و میدان، کشورهای مسلمان را به جان هم بیاندازند و درگیری‌های داخلی در این کشورها به وجود آورند و در نهایت این درگیری‌ها به نتیجه مناسب برای آنها منجر شود.

امام جمعه یزد به درگیری‌هایی که سال‌های قبل در افغانستان به وجود آمد و پس از آن در دیگر کشورها فعالیت‌های تروریست‌ها شروع شد اشاره کرد و گفت: در تمام این حرکات، استکبار نقش‌آفرینی اصلی را بر عهده داشته است.

وی افزود: اگر نیم نگاهی به کشتارهایی که در طول این سال‌ها در کشورهای مسلمان داشته باشیم می‌بینیم که آمار بسیار وحشتناک و بالایی است که اصلا سابقه هم نداشته است که به این میزان انسان در جنگ‌ها کشته شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: استکبار با به وجود آوردن چنین اختلافاتی و تربیت تروریست‌ها، زمینه‌ای فراهم می‌کند که اولا مسلمانان با یکدیگر متحد نشوند و در برابر آنها قرار نگیرند و در مرحله بعد هم به دولت‌های این کشورها سلاح‌های خود را بفروشد و جیبش را پر کند.

ناصری یزدی ادامه داد: راهکار این موضوع این است که مسلمانان به تاکید پیامبر گرامی اسلام(ص) عمل کنند و با تاسی به قرآن و اهل بیت(ع)، اختلافات را کنار گذاشته و در کنار هم قرار گیرند چرا که اگر مسلمانان همه با یکدیگر متحد شوند، قطعا هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر آنها ایستادگی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار