عصر امروز در تلویزیون انجام می شود؛

پخش زنده سخنرانی رئیس جمهوری در سازمان ملل

تهران (پانا) - سخنرانی رییس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، عصر چهارشنبه سوم مهر(امروز) از چند شبکه رادیو و تلویزیونی به طور زنده و مستیقم پخش می‎شود.

کد مطلب: ۹۵۶۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
پخش زنده سخنرانی رئیس جمهوری در سازمان ملل

براساس اعلام روابط عمومی صداوسیما، حجت‎الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی که برای شرکت در هفتاد‎وچهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک رفته، قرار است عصر چهارشنبه سوم مهر( ساعاتی دیگر) ساعت ۱۸:۱۵ به وقت ایران بصورت زنده از شبکه های یک سیما، خبر، رادیو ایران و شبکه تعاملی سیما پخش ‎شود.

رییس جمهوری برای سخنرانی و تبیین مواضع کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی در هفتاد و چهارمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، دوشنبه یکم مهرماه عازم نیویورک شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این سفر علاوه بر سخنرانی در مجمع عمومی، با مدیران ارشد و نخبگان رسانه‌ای حاضر در نیویورک و جمعی از نخبگان سیاست خارجی آمریکا نیز دیدار و گفت وگو کرد و مصاحبه اختصاصی با برخی رسانه های بین المللی و نیز برگزاری کنفرانس خبری عمومی داشت، همچنین روحانی طی سفر به مقر سازمان ملل با تعدادی از سران کشورهای حاضر در مجمع عمومی، دبیرکل سازمان ملل و احتمالا برخی روسای سازمان‌های بین المللی دیدار و گفت وگو کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته رییس جمهوری عصر پنجشنبه ۴ مهرماه نیویورک را به سوی جمهوری اسلامی ایران ترک خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار