فرمانداراسلامشهر:شرکت حمل و نقلی بین المللی خلیج فارس یکی از مجموعه های مهم و مطرح کشوردرزمینه حمل و نقل جاده ای است

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر در جلسه ای که جهت بررسی و تصمیم گیری درخصوص مسائل شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس تشکیل شده بود بر ضرورت رفع مشکلات کارکنان این شرکت تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۵۶۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
فرمانداراسلامشهر:شرکت حمل و نقلی بین المللی خلیج فارس یکی از مجموعه های مهم و مطرح کشوردرزمینه حمل و نقل جاده ای است

در این جلسه که نمایندگان سازمان خصوصی سازی، رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شرکت خلیج فارس و نماینده شورای اسلامی کار این شرکت حضور داشتند، مسعود مرسلپور در سخنانی با اشاره به اینکه شرکت حمل و نقلی بین المللی خلیج فارس به عنوان یکی از مجموعه های مهم و مطرح کشور در زمینه حمل و نقل جاده ای شناخته می شود اظهار داشت: برخی مسائل و مشکلات این شرکت با همدلی و اعتماد متقابل کارکنان و مدیریت این مجموعه برطرف خواهد شد.

او در ادامه با بیان اینکه شرکت خلیج فارس با رعایت کلیه موازین قانونی و تایید دستگاههای نظارتی از بخش دولتی به بخش خصوصی واگذار شده تصریح کرد: این شرکت باید فعالیت داشته باشد تا بتواند حقوق و مزایای کارکنانش را پرداخت کند و در یک فضای توام با بی اعتمادی و متشنج کاری از پیش نخواهد رفت.

فرماندار اسلامشهر در خصوص رفع مشکلات قراردادی برخی کارکنان این شرکت گفت: بر اساس توافق صورت گرفته در این جلسه با رانندگان و مکانیسین های این شرکت قرارداد یک ساله منعقد خواهد شد.

مرسلپور بیان داشت: همچنین ارزیابی شش ماهه توسط کمیته ای ویژه از نحوه فعالیت وعملکرد کارگران و کارمندان رسمی شرکت خلیج فارس انجام خواهد شد و با برخی کارگران نیز به شرط ارزیابی عملکرد جهت پرداخت حقوق قرارداد ۸۹ روزه منعقد خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار