در جلسه هیات دولت

جهانگیری: در جنگ اقتصادی نباید مدیران اقتصادی را تضعیف کرد

تهران (پانا) - معاون اول رئیس‌جمهوری ایران معتقد است که از دفاع مقدس می‌توان درس‌ها و عبرت‌های زیادی گرفت لذا امروز هم با الگو گرفتن از هشت سال دفاع می‌توانیم در جنگ اقتصادی پیروز شویم.

کد مطلب: ۹۵۶۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
جهانگیری: در جنگ اقتصادی نباید مدیران اقتصادی را تضعیف کرد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیات دولت، اسحاق جهانگیری در جلسه امروز (چهارشنبه) هیات دولت که ریاست آن را بر عهده داشت، اظهار کرد: «در جنگ اقتصادی امروز علیه کشورمان، نباید مدیران اقتصادی را تضعیف کرد.»

هیات وزیران همچنین با توجه به اصلاح آیین‌نامه نظام سنجش اعتبار و صراحت بر حکم لغو آیین نامه قبلی، مصوب کرد تا زمان تهیه دستورالعمل‌ها به مدت شش ماه از زمان تصویب آیین‌نامه جدید، اعتبار مفاد آیین‌نامه قبلی معتبر و قابل اجرا خواهد بود.

دولت با اصلاح مصوبه مربوط به اجرای آزادراه کنارگذر غربی قم و قم-سلفچگان-راهجرد، «شرکت های پورنام و ناودیس راه» را به عنوان جایگزین «شرکت عمران مارون» برای اجرای پروژه مذکور تعیین کرد.

در ادامه جلسه امروز، اساسنامه صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت با اصلاحات به تصویب رسید.

از جمله مواد مندرج در اساسنامه فوق، می‌توان به اهداف، موضوع فعالیت و مدت فعالیت صندوق، اموال، وجوه، درآمدها و دارایی‌های صندوق، اعضا و ارکان صندوق، اختیارات و وظایف هیات امناء و معاملات ممنوعه اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار