رییس سازمان دانش آموزی ناحیه یک ری: شهادت تجلی روحیه مقاومت است

شهرری (پانا) - رییس سازمان دانش آموزی ناحیه یک ری گفت: شهیدان، تصویری از روحیه‌ مقاومت و پایداری ملتی پایدار را به نمایش گذاشتند،

کد مطلب: ۹۵۶۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
رییس سازمان دانش آموزی ناحیه یک ری: شهادت تجلی روحیه مقاومت است

افسانه شهبازی رییس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک ری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ازبرگزاری یادواره شهدا در آموزش و پرورش ناحیه یک ری خبرداد و اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور حماسه‌های بی‌بدیل فرزندان این مرز و بوم است و هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای نشر، ترویج و تقویت اهداف و ارزش‌های دفاع مقدس است .

اودر ادامه گفت:همه ما در هر حوزه‌ای موظف به ترویج و انتقال حماسه دفاع مقدس هستیم تا این واقعه مهم تاریخ ایران فراموش نشود و به نسل جدید انتقال یابد و در واقع خدمت به آنها یک وظیفه بزرگ دینی، ملی و انقلابی محسوب می شود.

ریس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک ری تاکید کرد: یادها و یادواره‌های دفاع مقدس یعنی عشق به همه خوبیها است و یادآوری دوران طلایی این مرز و بوم که تسلای خاطر برای مردمی که حفظ ارزشها برایشان اولویت نخست زندگی بود.

شهبازی خاطر نشان کرد: با وجود گذشت سالها از پایان جنگ تحمیلی، گذر زمان نتوانست غبار فراموشی بر حماسه‌های دوران دفاع مقدس سایه افکن باشدو در دوران جدید هم مدافعان حرم، قامت افراشتگان عرصه ایثار و شهادت با حضور در دیار غربت، همچنان حافظ اهتزاز این پرچم هستند.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار