رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران: نوآوری، استفاده از تکنولوژی و اصلاح فرآیندها برای حل مسائل شهری از اهداف اصلی کمیته پژوهشی در مناطق است

شهرری (پانا) - رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران گفت: منطقه بیست ویژگیهای مختص خود را دارد و انجام فعالیتهای عمرانی،ترافیکی و خدمات شهری با سایر مناطق متفاوت است .

کد مطلب: ۹۵۶۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران: نوآوری، استفاده از تکنولوژی و اصلاح فرآیندها برای حل مسائل شهری از اهداف اصلی کمیته پژوهشی در مناطق است

محمدحسین بوچانی، رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران در جلسه ای با شهردار منطقه بیست در سالن شهید تهرانی مقدم شهرداری منطقه با بیان اینکه نظامنامه پژوهشی مرکز مطالعات شهرداری تهران متشکل از سیزده کمیته و کمیته امور مناطق یکی از مهمترین کمیته‌های آن است، اظهار داشت: به واسطه نیاز به دانش بنیان بودن و پیوند پژوهش و اجرا، کمیته پژوهش در مناطق شکل گرفته تا هیچ فعالیتی بدون پژوهش، اجرایی نشود و مفیدترین و پربازده ترین روش به کار گرفته شود.

او در ادامه با بیان اینکه تفکر مدیریت شهری آن است که منابعی که در شهر هزینه می شود بخشی از حقوق ملت است و باید به بهترین و کارآمدترین روش از سرمایه‌های شهر استفاده شود گفت: نوآوری، استفاده از تکنولوژی و اصلاح فرآیندها برای حل مسائل شهری از اهداف اصلی کمیته پژوهشی در مناطق است.

در ادامه افشارشهردار منطقه بیست تهران نیز در سخنانی گفت: سازمان شهرداری سازمانی استراتژیک متاثر از کثرت تخصص‌ها و عوامل بیرونی است که به واسطه گستردگی فعالیتهای این سازمان، هر روز با اتفاقات و چالشهای جدیدی مواجه و برای رصد این چالشها نیازمند تیم های مطالعاتی است.

او افزود: با توجه به تاثیر عوامل بیرونی نظیر تغییر عادات و رفتار شهروندان، برای انجام تمامی فعالیتها به صورت مستمر به متغیرات وابسته به کیفیت خدمات رسانی که پیش نیاز آن مطالعات و پژوهشها میباشد،نیاز است.

افشاربا اشاره به تجربیات مرکز مطالعات و پژوهشهای شهرداری تهران گفت: با تشکیل کمیته پژوهش در شهرداری منطقه 20 و طرح چالش های درون سازمانی در قالب مسائل علمی، باید تعامل و همکاری تنگاتنگ برای رفع مشکلات بین شهرداری این منطقه و مرکز مطالعات وجود داشته باشد.

شهردار منطقه بیست تهران به تدوین سند راهبردی و عملیاتی و برنامه استراتژیک در شهرداری منطقه بیست برای اولین بار در مناطق بیست و دو گانه شهر تهران اشاره و بیان داشت: طبق این سند تمامی پروژه‌های شهری شامل اهداف، روند پیشرفت و میزان اثرگذاری مشخص می شود و امید است با اجرای این سند پیشرفت فعالیتها را بیش از پیش شاهد باشیم و رضایتمندی شهروندان حاصل شود.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار