۳۸۲ نفر در یزد، جذب دستگاه‌های اجرایی می‌شوند

یزد (پانا) - معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد با اشاره به برگزاری هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در ۳۰ آبان گفت: در جریان برگزاری این آزمون ۳۸۲ نفر دردستگاههای اجرایی استان جذب می‌شوند.

کد مطلب: ۹۵۶۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
۳۸۲ نفر در یزد، جذب دستگاه‌های اجرایی می‌شوند

جعفر رحمانی شمسی با تاکید بر اینکه این آزمون زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی و توسط سازمان سنجش آموزش کشور اجرا و برگزار می شود افزود: در استانها نظارت بر این آزمون توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی است.

وی دستگاه‌های اجرایی شرکت کننده در هفتمین آزمون مشترک فراگیر در استان یزد را اداره کل دامپزشکی ، اداره کل امور عشایر ، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ، اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، اداره کل آموزش و پرورش ، شرکت بیمه ایران ، شرکت آب منطقه ای ، اداره کل جهاد کشاورزی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی این سازمان وی اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان با ۳۱۶ نفر بالاترین سهمیه استخدامی را به خود اختصاص داده است .

رحمانی خاطر نشان ساخت :داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون باید با توجه به دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد، نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی افزود: در این آزمون حداقل شرط سن برای ثبت نام در تمام دستگاه ها بیست سال است، با این حال حداکثر شرط سن مربوط به دستگاه های اجرایی برای دارندگان مقاطع تحصیلی دیپلم با حداکثر سن بیست و پنج سال(۲۵)، فوق دیپلم حداکثر سن سی سال (۳۰)، کارشناسی حداکثر سن سی و پنج سال (۳۵)، کارشناسی ارشد حداکثر سن چهل سال (۴۰) و دکترا حداکثر سن چهل و پنج سال (۴۵) است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار