«با مهر، رویایی را بسازیم»

دانش‌آموزان نیازمند کهگیلویه و بویراحمد چشم انتظار مهربانی

یاسوج (پانا) - جلسه هماهنگی جشن عاطفه ها با حضور مسئولین دستگاه های ذیربط در دفتر اداره کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۶۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان نیازمند کهگیلویه و بویراحمد چشم انتظار مهربانی

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه که با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد،هدف از این جلسه را بررسی و هماهنگی جهت هرچه باشکوه برگزار شدن جشن عاطفه ها در سال جاری دانست .

سید نظام مرادی با بیان اینکه جشن عاطفه ها حس انسان دوستی دانش آموزان را تقویت می کند، افزود: از اهداف دیگر برگزاری جشن عاطفه ها تربیت عاطفی، ایجاد حس نیکوکاری، ایثار و انفاق بین دانش آموزان است که بتوانند به صورت عملی، کمک به هم نوع خود را آموزش ببینند.

او با بیان اینکه همه وظیفه داریم به دانش آموزان بی بضاعت کمک کنیم افزود: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در جامعه باید به یاری نیازمندان خصوصا دانش آموزان بی بضاعت بپردازیم و در حد توان تلاش کنیم این دانش آموزان به دلیل کمبودات مالی، از تحصیل محروم نشوند.

مرادی اذعان داشت: مبالغ جمع آوری شده در مدارس شهرستان، در همان مدرسه،برای دانش آموزان نیازمند همان مدرسه و آموزشگاه استفاده خواهد شد.

در ادامه این جلسه مدیر کل کمیته امداد استان در سخنانی به سابقه همکاری دو سویه کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش پرورش در برگزاری جشن عاطفه ها به منظور حمایت از دانش آموزان نیازمند و نیز ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری اشاره کرد و خواستار زمینه سازی لازم جهت برگزاری هرچه باشکوهتر این جشن در سال تحصیلی جدید در مدارس شهرستان شد.

قباد مبشری نقش دستگاه های فرهنگی و صدا وسیما را در این خصوص مهم دانست و خاطر نشان کرد : همه باید تلاش کنیم کارهای فرهنگی توسعه یابد.

مدیر کل کمیته امداد استان گفت : بیش از 75 هزار پاکت جهت جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه ها در سطح مدارس توزیع شد.

جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در روز چهارشنبه 98/7/10 با شعار "با مهر رویایی بسازیم" برگزار می‌شود.

جشن عاطفه‌ها با حضور مسئولان استانی و با همکاری و مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان دانش‌آموزی استان به صورت نمادین در مدرسه دخترانه شاهد یاسوج واقع در باهنر 1برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار