دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان وبلوچستان اعلام کرد: خدمات رسانی به زوارپاکستانی اربعین حسینی شروع شد

زاهدان(پانا) - دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان وبلوچستان از آغاز عملیات خدمات رسانی به زوار حسینی اربعین کشور پاکستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۶۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان وبلوچستان اعلام کرد: خدمات رسانی به زوارپاکستانی اربعین حسینی شروع شد

رضا بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد:در سال جاری همانند سالهای گذشته مردم شریف شیعه و سنی سیستان وبلوچستان آغوش باز کرده اند تا شرف میزبانی را به کمال رسانده و میزبانانی خونگرم برای زائرانی باشند که با تحمل مشقات و سختی های بسیار از کشور دوست و برادر پاکستان و از طریق مرز میرجاوه وارد سیستان و بلوچستان و خاک ام القرای جهان اسلام می شوند.

او گفت: با توجه به اینکه امسال تعداد مواکب و ایستگاه های صلواتی افزایش پیدا کرده و خیل عظیمی از مردم سراسر کشور به ویژه شهروندان سیستان وبلوچستان اعلام آمادگی کرده اند تا سهم خود را در این میزبانی ادا کنند از همه خادمان اهل بیت که علاقه مند هستند در برپایی این ایستگاه ها همکاری کنند.

دبیر ستاد مردمی اربعین استان افزود: به منظور ساماندهی کردن خدمات و بکارگیری موثرتر از ظرفیت و استعدادهای مردمی داخل و خارج استان تمامی امور مربوط به این حرکت عظیم از طریق سایت اینترنتی به آدرس www.40054.ir انجام می شود و درخواست می شود که تمامی مسئولان موکب ها، خادمان و خیران اطلاعات، تخصص و نوع علاقه مندی و همیاری خود برای فعالیت در این ستاد مردمی را تنها از طریق این سایت ثبت کرده تا در اسرع وقت خادمان ستاد مردمی اربعین به منظور استفاده از پتانسیل های موجود با آنها تماس بگیرند.

او در پایان ابراز داشت: تمامی امور مربوط به میزبانی از خادمان حسینی کشور پاکستان از طریق ستاد مردمی اربعین انجام می شود که متشکل از مجموعه های دولتی و مردمی اما با مدیریت واحد ستاد مردمی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار