در گفت‌وگو با پانا

سجاد انوشیروانی: کیانوش رستمی باید خودبرتربینی همیشه طلا گرفتن را کنار بگذارد

همه از کیانوش ناامید شده‌اند؛ نمی‌دانم چرا خودش راهی را انتخاب کرده است که به ناکامی و شکستش منجر می‌شود

تهران (پانا) - سرمربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری ایران ناکامی‌های پیاپی کیانوش رستمی پس از کسب مدال طلای المپیک 2016 را به علت خود برتربینی این وزنه‌بردار دانست.

کد مطلب: ۹۵۶۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
سجاد انوشیروانی: کیانوش رستمی باید خودبرتربینی همیشه طلا گرفتن را کنار بگذارد

روز گذشته در جریان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان، کیانوش رستمی که پس از المپیک 2016 مرد همیشه ناکام وزنه‌برداری ایران بوده است، باز هم ناکام ماند و این بار با مصدومیت از جدول مسابقات خارج شد تا کسب سهمیه المپیک 2020 برایش رؤیا شود.

سجاد انوشیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره عملکرد کیانوش رستمی در مسابقات جهانی گفت: خیلی متأسفم که برای کیانوش چنین اتفاقی افتاد. من وقتی دیدیم که او نتوانست وزنه‌ها را مهار کند از صمیم قلب ناراحت شدم. کیانوش قهرمان المپیک ریو است و در آستانه سومین حضورش در المپیک قرار دارد اما نمی‌دانم چرا خودش راهی را انتخاب کرده است که به ناکامی و شکستش منجر می‌شود.

وی ادامه داد: هیچ‌کس دوست ندارد شکست یک قهرمان را ببیند اما کیانوش از المپیک ریو تا الآن روی ریل ناکامی است؛ در صورتی که می‌توانست در این مدت افتخارات زیادی برای خودش کسب کند اما در هر مسابقه‌ای که می‌بینیم او جز شکست و ناکامی هیچ اتفاقی برایش نمی‌افتاد‌.

سرمربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری ایران افزود: من اصلاً متوجه نمی‌شوم وقتی مسابقه کیلو به کیلو است چرا کیانوش در اولین وزنه خود، وزنه‌ای را انتخاب کرد که نتوانست آن را مهار کند و در نهایت تمرکزش بر هم خورد. به هر حال هر وزنه‌برداری در کنار قدرتمند بودن باید با همفکری مربیانش وزنه‌هایش را انتخاب کند. من با همه احترامی که برای برادر او قائل هستم اما به اعتقاد من آنها در انتخاب وزنه اشتباه کردند و بهتر بود کیانوش با مربی خودش صحبت می‌کرد و وزنه‌ها را انتخاب می‌کرد.

نایب قهرمان المپیک 2012 لندن در پایان گفت: سن کیانوش در حال بالا رفتن است، او باید تفکر همیشه طلا گرفتن را کنار بگذارد. این خودبرتربینی است که نتیجه آن را هم دارد می‌بیند. از اتفاقی که برای کیانوش افتاده خیلی ناراحت هستم و امیدوارم از این به بعد راهش را تغییر بدهد. یک ورزشکار بهترین دنیا هم باشد باید یک نفر در کنارش باشد که او را راهنمایی کند. چشم همه به کیانوش است تا ببینند در سومین المپیکش چه اتفاقی برای او رقم می‌خورد اما فکر می‌کنم وضعیت به گونه‌ای پیش رفته که همه از او ناامید شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار