فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) اسلامشهر:دانش آموزان با تلاش در راه رسیدن به قله های رفیع علمی،آینده چهل ساله دوم انقلاب را ترسیم کنند

اسلامشهر (پانا) - فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) اسلامشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال جدید تحصیلی درجمع دانش آموزان شهرستان حضور یافت.

کد مطلب: ۹۵۶۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) اسلامشهر:دانش آموزان با تلاش در راه رسیدن به قله های رفیع علمی،آینده چهل ساله دوم انقلاب را ترسیم  کنند

سرهنگ پاسدار هادی ایلکا در سخنانی ودر جمع دانش آموزان واحدهای آموزشی آموزش و پرورش اسلامشهراظهار داشت:ارزشی که به امانت در دست بنده و شما وجود دارد دین اسلام است و این ارزش با دستورالعمل قرآن کریم توسط خاتم النبیین(ص) در اختیار ما قرار داده شده و علت جنگیدن ما زنده نگه داشتن این ارزش است.

او در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران از زمان شکل گیری آرمانی برای خود تعریف کرده و این آرمان رسیدن به جهانی عاری از خشم و خشونت و پر از عدالت برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (عج)است.

ایلکا اذعان داشت:امروزه نقش شما جوانها و دانش آموزان برای انتقال این امانت الهی به نسل های آینده خوب درس خواندن است تا با رسیدن به قله های رفیع علمی آینده چهل ساله دوم انقلاب را ترسیم کنید.

همچنین در ادامه برنامه های فرهنگی سپاه سید الشهدا(ع) اسلامشهر به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس کاروانهای فرهنگی دفاع مقدس در راستای یادآوری خاطرات هشت سال دفاع مقدس درسطح شهر و مدارس حضور پیدا کرده و رزمندگان و راویان هشت سال دفاع مقدس از خاطرات خود در طول جنگ تحمیلی روایت گری می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار