برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های گردان فاتحین در ورامین

ورامین (پانا) - به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه توانمندی های گردان درفاتحین شهرستان ورامین، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیان توانمندیهای دفاعی رزمندگان اسلام به ویژه در حوزه پدافند هوایی برپا شده است.

کد مطلب: ۹۵۶۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های گردان فاتحین در ورامین

سرهنگ پاسدارعلی اکبر انارکی فرمانده گردان فاتحین شرق استان تهران در این رابطه اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان ورامین، ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران اجرا شده است.

او در ادامه افزود: انواع ادوات مربوط به پدافند هوایی گردان های مدافع حرم فاتحین، سلاح های نیمه سنگین قابل استفاده در سازمان رزم گردانهای فاتحیون، مینی کاتیوشا و تجهیزات سبک گردان فاتحین در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است.

فرمانده گردان فاتحین شرق استان تهران اذعان داشت: این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس دایر و در حاشیه برگزاری کارگاه اعتماد به نفس گردانهای فاتحین و عملیات راپل توسط گردان فاتحین شرق استان تهران برگزار میشود.

انارکی بیان داشت: در این نمایشگاه که به صورت میدانی برپا شده، علاقمندان می توانند از نزدیک با کارکردهای این ادوات جنگی آشنا شوند و از توضیحات نیروهای مستقر در این مکان در خصوص عملکرد هر وسیله جنگی استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار