جهادگران یزد 9 هزار نفر روز خدمات به مناطق سیل‌زده ارائه کردند

یزد(پانا)-مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به حضور پرشور جهادگران یزدی در مناطق سیل‌زده گفت: جهادگران یزد 9 هزار نفر روز خدمات به مناطق سیل‌زده ارائه کردند.

کد مطلب: ۹۵۶۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
جهادگران یزد 9 هزار نفر روز خدمات به مناطق سیل‌زده ارائه کردند

سرهنگ صادقی در نشست تجلیل از جهادگران استان یزد در ارتباط با عملکرد 18 ماه گذشته اردوهای جهادی و طرح هجرت سه و اقتصاد مقاومتی استان یزد اظهار داشت: اردوهای جهادی به دو صورت جغرافیایی محور و محله محور اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در اردوهای جعرافیایی محور، 750 برادر و 350 خواهر مشغول به فعالیت هستند و در مجموع این یک هزار و 100 نفر، معادل 45 هزار نفر روز به محرومان جامعه خدمات‌رسانی کردند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: در نوع دوم اردوها، شعار هر پایگاه یک محله را اجرایی کردیم و در این زمینه نزدیک به یک هزار نفر از بسیجیان خواهر و برادر فعالیت می‌کنند که بیش از 5 هزار نفر روز خدمات این افراد است.

صادقی هزینه کارهای انجام شده برای مناطق محروم استان در این اردوها را حدود سه میلیارد و 500 میلیون تومان دانست و عنوان کرد: این خدمات زمینه محرومیت زدایی در نقاط مختلف کشور و استان را فراهم کرده است.

وی به خسارت‌های ناشی از سیل‌های ابتدای امسال در کشور اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه سیل هم با وجود ویرانی‌های بسیار زیادی که داشتیم، همدلی و همراهی مردم بسیار باشکوه بود و هنوز جهادگران در نقاط سیل‌زده به صورت فعال حضور دارند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد حضور جهادگران یزدی در نقاط سیل‌زده را خوب ارزیابی کرد و افزود: 36 گروه در قالب 9 هزار و 53 نفر روز خدمات به رفع مشکلات این مناطق ارائه کردند.

صادقی به اردوهای جهادی یک روزه اشاره کرد وافزود: این اردوها در مجموع 770 نفر خواهر و 1750 نفر برادر هستند و در زمینه‌های مختلف به خدمت‌رسانی مشغول هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار