نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی :

دیدار اعضا ی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه

بجنورد (پانا) _نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: جهاد در دفاع مقدس صبغه اسلامی و همراه با صداقت و ایمان را داشت و این بزرگ ترین درس دفاع مقدس است که برای آیندگان نیز لازم است.

کد مطلب: ۹۵۶۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اعضا ی ستاد گرامیداشت  هفته دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان، ضمن گرامیداشت این هفته، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تبیین و یادآوری برکات و دستاوردهای این دفاع جانانه برای نسل جدید است که جنگ و دفاع مقدس را ندیده است.

وی با اشاره به حضور مسئولان مختلف استانی در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه این حضور، وحدت را به نمایش گذاشت، افزود: جنگ ما هم در پرتو وحدت پیش رفته و دفاع مقدس در پرتو هماهنگی همه اقشار نتیجه داد. بنابراین با همین وحدت و همدلی و یگانگی در حمایت از نظام باید کار بزرگ‌تر؛ یعنی تمدن سازی دینی را پیش ببریم.

امام جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: صداقت٬ یکی از جان‌مایه انقلاب و دفاع مقدس بود و در دوران دفاع مقدس این ارزش گران‌بها را دیدیم. صداقت بسیجیان و فرماندهان ما توانست این پیروزی بزرگ تاریخی را رقم زده و راست‌قامتان جاودانه تاریخ را در این عصر به دنیا معرفی کند.

یعقوبی تصریح کرد: در آخرین جمله زیارت عاشورا می‌خوانیم: «ثبت لی قدم صدق عندک مع الحسین» و به خداوند می‌گوییم خدایا ما دوست داریم ثابت قدم باشیم، به برکت امام حسین (ع) به ما صداقت عطا کن. پس معلوم می‌شود صداقت گنجینه گران‌بهایی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: جبهه به ما صداقت داد و صبغه صداقت به جامعه ما زد. ازاین‌ رو باید تلاش کنیم پیام دفاع مقدس و پیام صداقت را از رزمندگان و شهدا بیاموزیم و سبک زندگی خود را با صداقت پایه‌ریزی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه بر این اساس باید در دنیا زندگی خود را با صادقان هماهنگ کنیم، افزود: روز قیامت هم مردم نتیجه صداقت خود را می‌چینند؛ زیرا قیامت جای سختی بوده و یکی از متاع‌ها و ارزش‌هایی که در قیامت خریدار زیادی دارد صداقت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار