مدیرکل پایداری مشاغل وزارت کار خبر داد:

معوقات کارگران هفت تپه به‌زودی پرداخت می‌شود

تهران (پانا) - مدیر کل حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار از پرداخت حقوق و دستمزد معوق کارگران شرکت نیشکر هفت تپه در آینده نزدیک خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۶۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
معوقات کارگران هفت تپه به‌زودی پرداخت می‌شود

به گزارش اداره کل پایداری مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار، کریم یاوری درباره آخرین وضع کارگران شرکت نیشکر هفت تپه گفت: با همت و تلاش و همدلی کارگران شریف و زحمتکش کشت و صنعت نیشکر هفت تپه این بنگاه اقتصادی در حال تولید و فعالیت است.

وی ادامه داد: کارفرمای واحد تمام تلاش خود را به کار گرفته تا معوقات و مطالبات کارگران را به زودی پرداخت و حقوق کارگران به هنگام و در موعد مقرر و روال شرکت پرداخت شود.

مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار تاکید کرد: مشکلات بنگاه‌های اقتصادی باید توسط کارفرمایان و مالکان و مدیران بنگاه حل و فصل شود و پس از آن دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی و صادر کننده مجوز باید نهایت همراهی و همکاری برای حل مشکل را مبذول و نهایتاً موضوع به کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید در استان به ریاست استاندار احاله و تصمیم گیری برای کمک به واحد اتخاذ شود.

یاوری افزود: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور در موارد ضروری می‌تواند در گره‌گشایی از مشکلات بنگاه‌ها تصمیم‌های خوبی برای اقدام‌های مفید و موثر را به عمل آورد.

این مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به دستور وزیر کار رصد و پیگیری و حل و فصل مشکلات بنگاه‌ها در جهت صیانت از نیروی کار، تثبیت اشتغال و پایداری تولید مستمراً در دستور کار تمام همکاران در سراسر کشور قرار داشته با دقت و جدیت موضوع پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: در هفته بسیج جا دارد از همه کارگران بسیجی که جوانمردانه از سنگر تولید به سنگرهای دفاع مقدس مشتاقانه شتافتند و تعدادی از این عزیزان به خیل شهیدان پیوستد قدردانی و یادشان را گرامی بداریم و امروز هم کارگران عزیز در سنگر کارخانه ها در بنگاه‌های اقتصادی با تمام وجود برای تولید تلاش و جدیت دارند و برای رفع مشکلات با کارفرمایان نهایت همکاری و همراهی را به عمل بیاورند.

مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار گفت: در وضع اقتصادی موجود و تحریم‌های ظالمانه باید همه دست به دست هم بدهیم دولت، کارگر، کارفرما و همه دست اندرکاران عرصه کارو تولید تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم. با همدلی و همراهی و همکاری مجدانه و موثر کارگران و کارفرمایان حل و فصل مشکلات راحت تر صورت می‌پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار