ثبت بیش از 63 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای اردبیل گفت: در شش ماه اول امسال 63 میلیون و 762 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسید.

کد مطلب: ۹۵۶۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
ثبت بیش از 63 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

علی رحمتی در هشتمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان افزود: این میزان تردد توسط 64 سامانه تردد شماری در 6 ماه گذشته به ثبت رسیده است.
او با اشاره به اینکه بیشترین تردد با 6 میلیون و 513 هزار مورد در محور اردبیل - آستارا و بالعکس به ثبت رسیده گفت: علاوه بر 64 سامانه تردد شماری 40 دوربین نظارت تصویری، 27 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و 2 سامانه توزین حین حرکت نیز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از کاهش 9 درصدی تصادفات جاده ای در 6 ماه گذشته خبر داد و تصریح کرد: حضور شبانه روزی گشت های تلفیقی پلیس راه و راهداری در محورهای مواصلاتی نقش بسزایی در کاهش تصادفات داشته است.
رحمتی مجهز شدن 167 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان به سیستم روشنایی را یادآور شد و افزود: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل هوشمندسازی جاده ها را اولویت اصلی خود قرار داده و در این زمینه جز استان های پیشروی کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار