به صدا در آمدن زنگ صلح و دوستی در مدارس خوسف

خوسف (پانا) ـ زنگ صلح و دوستی صبح امروز با حضور مسولان استانی در مدرسه دخترانه حضرت زینب (س) خوسف به صدا در آمد.

کد مطلب: ۹۵۶۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
به صدا در آمدن زنگ صلح و دوستی در مدارس خوسف

محمد علی واقعی صبح امروز در اجرای این آیین نمادین در آموزشگاه حضرت زینب(س) خوسف، اظهار کرد: طرح دادرس در 140 دبیرستان دوره اول متوسطه ی استان برگزار می شود.

او با اشاره به مشارکت بیش از 200 دانش آموز دختر و پسر دوره اول متوسطه در طرح دادرس، تصریح کرد: طرح ملی دادرس پیشرفته از ابتدای سال جدید تحصیلی در مدارس برای دانش‌آموزان دوره متوسطه برگزار می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری در مدارس با تکیه بر تربیت تیم های دانش‌آموزی آماده برای مقابله با حوادث را مهم ترین هدف اجرای طرح دادرس دانست و ابراز داشت: طرح ملی دادرس پیشرفته پس از اجرای طرح دادرس مقدماتی برای دانش آموزان دبستانی، برای دانش آموزان دبیرستانی پایه هشتم منطبق بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تدوین شده است.

واقعی، با بیان این که امسال هشتمین دوره ی طرح دادرس در مدارس استان اجرا می شود، خاطر نشان کرد: المپیاد مهارت های امدادی دادرسانی یکی از برنامه های تعریف شده آموزشی و تربیتی است که به منظور رشد و شکوفایی استعدادهای علمی و امدادی افزایش روحیه کار جمعی و همچنین افزایش سطح آگاهی دانش آموزان، طرح ریزی و اجرا می شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، بر توسعه کمی و کیفی طرح دادرس در مدارس استان، افزود: حمایت از سرمایه های ملی ،کاهش سطح آسیب پذیری منابع انسانی در حوادث و سوانح، خصوصا در مناطق پر خطر و آموزش مهارت‌های امدادی، خودامدادی و ایمنی برای دانش‌آموزان از دیگر اهداف اجرای طرح دادرس در مدارس خراسان جنوبی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار