شهرداری تهران صددستگاه دوچرخه به دبیرستان ابوریحان هدیه داد

تهران (پانا) - با حضور عبدالرضافولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و پیروزحناچی، شهردار تهران 100دستگاه دوچرخه به دبیرستان پسرانه ابوریحان بیرونی منطقه 17 تحویل داده شد.

کد مطلب: ۹۵۶۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری تهران صددستگاه دوچرخه به دبیرستان ابوریحان هدیه داد

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، شهردار تهران در مراسم 100دستگاه دوچرخه به دانش آموزان دبیرستان دولتی ابوریحان با بیان این که تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس را گرامی می داریم گفت: نقش دانش آموزان در دفاع مقدس بی بدیل بود و وقتی شما را در صف مدرسه می بینیم یاد دوران مدرسه خود می افتم که در اواخر دوران دانش آموزی مان جنگ تحمیل اتفاق افتاد.

وی با اشاره به ارائه صد دستگاه دوچرخه به دانش آموزان این مدرسه گفت: اتفاقی که امروز در مدرسه شما رخ داده بسیار خوشایند است زیرا یک زمانی در شهر های ما اساسا به این تعداد ماشین نبود و مابچگی مان را با دوچرخه گذراندیم اما حالا 60 درصد آلودگی شهر تهران منشاء سوخت فسیلی دارد و 40 درصد آلودگی هوا نیز مستقیما به خود روهای شخص می گردد.

وی با بیان اینکه می خواهیم سالم باشیم ،تاکید کرد: راهی جز دوری از خودرو شخصی و توسعه حمل و نقل عمومی نداریم و در این رابطه، شهر های پیشرفته دنیا نیز از دوچرخه استفاده می کنند.

در ادامه فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، ضمن تبریک ایام به مناسبت سال تحصیلی جدید به همکاران و دانش آموزان، آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری و موفقیت برای ریاست جمهوری ،تعامل فرهنگی بین مجموعه شهرداری وآموزش و پرورش که تحولات عظیمی اجتماعی در بر داشته است را تبریک گفت.

وی در ادامه بیان کرد: برای آموزش با کیفیت باید دانش آموز سالم که دارای جسم و روح سالم می باشد در دسترس باشد.

فولادوند گفت: کار بزرگ فرهنگی در راستای تامین نیروی سالم انسانی است و یکی از کارکرد های مهم آموزش و پرورش توسعه فرهنگ است؛ فرهنگ مورد نیازکه لازمه زندگی است.

مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران افزود:فرهنگ استفاده از دوچرخه، دارای اهمیت است که یک فرهنگ سازی جدید است.

فولادوند اذعان داشت: یکی از مهمترین نتایج تعامل شهرداری تهران و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران این گونه فعالیت ها است که انتظار می رود بیشتر شود و ما به عنوان کسانی که توسعه فرهنگ را به عهده دارند از این طرح ها استقبال می کنیم و از دکتر حناچی می خواهیم که اجازه دهند از این برنامه ها بیشتر در سطح تهران دردستور کار قرارگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار