کاوه سجادی حسینی: «بی سر» را برای جشنواره فیلم فجر آماده می‌کنم

تهران(پانا)- یک کارگردان سینما می‌گوید نخستین اکران فیلم سینمایی «بی سر» آخرین ساخته اش در صورت پذیرش در جشنواره فجر خواهد بود.

کد مطلب: ۹۵۶۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
کاوه سجادی حسینی: «بی سر» را برای جشنواره فیلم فجر آماده می‌کنم

کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما در گفت و گو با پانا درباره فیلم سینمایی «بی‌سر»، گفت: فیلمبرداری فیلم سینمایی «بی‌سر» به پایان رسیده است و مشغول آماده کردن این فیلم برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر هستیم زیرا می‌خواهم اولین اکران آن در این جشنواره باشد.
این کارگردان درباره روند ساخت این فیلم سینمایی عنوان کرد: «بی‌سر» در بهار فیلمبرداری شد و ژانر آن اجتماعی است.
وی افزود: «بی‌سر» ماجرای یک روز از زندگی زوجی به نام‌های ارغوان و هومن است که در آستانه جدایی، برای حفظ زندگی مشترک‌شان تلاش می‌کنند. داستان «بی‌سر» در یک روز می‌گذرد و سکانس‌های آن در تهران جلوی دوربین می‌رود.
کاوه سجادی حسینی درباره بازیگران این فیلم عنوان کرد: در فیلم سینمایی «بی‌سر» از رویا تیموریان، کاظم سیاحی، ناصر سجادی حسینی، محمدرضا فرزاد، مهسا باقری، علیرضا ریاحی و ایرج شهزادی بازی گرفته‌ام، هر بازیگر با توجه به نقشی که مشابه او بود و مطمئن بودم حتما در آن خوب ظاهر می‌شود انتخاب شد. تهیه کننده کنندگان هم سمیرا و روح الله برادری هستند.

این کارگردان درباره برنامه‌های خود برای آینده گفت: به دنبال شروع یک فیلم جدید هستم، به محض پیدا کردن سرمایه گذار کارهای اولیه ساخت فیلم را آغاز می‌کنم.
وی افزود: موضوع آن فیلم اجتماعی است و احتمالا فیلمبرداری از زمستان آغاز می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار