اختصاص یکصد وشصت غرفه خدماتی برای راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در شهرری

شهرری(پانا) - مدیر فرهنگی شهرداری منطقه بیست گفت: یکصد و شصت و پنج غرفه خدماتی، فرهنگی و صلواتی با افزایش بیست درصدی به نسبت سال گذشته برای خدمات‌رسانی به راهپمایی جاماندگان اربعین حسینی در شهرری با همت شهرداری منطقه اختصاص یافت.

کد مطلب: ۹۵۶۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص یکصد وشصت غرفه خدماتی برای راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در شهرری

رسول وجدانی یکی از اعضاء کمیته فرهنگی و تبلیغاتی جاماندگان اربعین حسینی در این رابطه اظهارداشت: شهرداری منطقه بیست در این مراسم معنوی میزبان زائران در خیابان‌های فدائیان اسلام، شهید رجایی، ورامین و دسترسی‌های بزرگراهی پیرامون حرم مطهرحضرت عبد العظیم حسنی(ع) است.

او در ادامه تصریح کرد: یکصد و شصت و پنج ایستگاه صلواتی، آموزشی و خدماتی، سلامت محور و آموزش شهروندی در محور فدائیان اسلام، شش ایستگاه فرهنگی در محور شهید رجایی و شش ایستگاه صلواتی در خیابان ورامین مستقر خواهند شد.

وجدانی یادآور شد: یکصد ویازده غرفه‌ به هیات‌های مذهبی، پنج غرفه به حوزه‌های بسیج،پانزده غرفه به ادارات ری و سایر غرفه‌ها هم به تشکل‌ها و مردم اختصاص دارد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری نیزدر ادامه این جلسه بیان داشت: بیست پایگاه فرهنگی در مساجد علاوه بر غرفه‌های خدمات‌رسان شهرداری در مسیر راهپیمایی حوزه شهرری دایر و تعدادی از روحانیون در این روز در ایستگاه‌ها حاضر و بر تمامی موارد نظارت می‌کنند.

حجت الاسلام علی کنگرلو اظهارداشت: جلسات متعددی در این مورد برگزار شده و شرح وظایف کمیته‌ها مشخص شده و سعی کرده‌ایم تا این مراسم محوری و معنوی با شکوه خاصی برگزار شود.

اونصب بنر و فضاسازی و تبلیغات محیطی عزاداران، هماهنگی با نهادها و سازمان‌ها، توزیع بروشور در مراکز خدماتی، تهیه و ایجاد فضای خدمات فرهنگی در ادارات رااز جمله برنامه‌های فرهنگی و تبلیغاتی دانست که در این مراسم معنوی اجرا می‌شود.

سال گذشته بیش از یک میلیون نفر در راهپیمایی جاماندگان اربعین در پایتخت شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار