علیجانی، نماینده مجلس: پایه مشارکت اجتماعی در مدرسه شکل می‌گیرد

شهرری(پانا)- نماینده مجلس شورای اسلامی در حاشیه آیین بازگشایی مدارس ناحیه یک ری گفت: دانش‌آموزان همواره باید در دوران تحصیل و فعالیت‌های خود توصیه‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و پیام شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهند و با عمل به آن زندگی موفق و پایدار داشته باشند.

کد مطلب: ۹۵۶۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
علیجانی، نماینده مجلس: پایه مشارکت اجتماعی در مدرسه شکل می‌گیرد

محمد علیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا ادامه داد: دانش‌آموزان و ملت غیور ایران باید به سخنان رهبری در مورد گام دوم انقلاب اسلامی که توجه به علم و فناوری است و مسبب توسعه کشور است، توجه زیادی کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دانش‌آموزان با شناخت و معرفت شهدا را دریابند و پیامشان را که ایستادگی و مقاومت است را از عملکرد و سخنانشان دریابند.

علیجانی با اشاره به سخن ویژه رهبری درباره دانش آموزان بیان کرد: سه مولفه‌ علم و دانش، تهذیب نفس و ورزش یک انسان را کامل و نمونه می‌سازد و این سه مولفه انسان‌ساز است

او گفت: یکی از اهداف بدخواهان این است که با افزایش فشار تحریم‌ها در زمینه‌های متفاوت از پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های گوناگون پیشگیری کنند که با مدیریت و برنامه‌ریزی و کسب علم به‌روز این مشکلات را از راه خود بر می‌داریم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به فعالیت دانش‌آموزان در مدرسه اظهار کرد:ما همواره برای فعالیت‌های خود به مهارت مشارکت نیاز داریم زیرا مشکلات اجتماعی با مشارکت‌های اجتماعی حل خواهد شد. به این مشارکت‌ها در همه‌ زمینه‌ها نیاز داریم که پایه‌های آن در مدرسه شکل می‌گیرد و ما مسئولان در مجلس شورای اسلامی با همکاری و نظارتی که از طرف مجلس در آموزش و پرورش داریم باید این پایه‌ها را قوی‌تر کینم.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار