فیروز مهدی رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان در مراسم بازگشایی مدارس:

مدارس باید کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهند

زنجان (پانا) - فیروز مهدی در مراسم بازگشایی مدارس در شهرستان زنجان رود تأکید کرد، مدارس باید کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

کد مطلب: ۹۵۶۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مدارس باید کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهند

فیروز مهدی در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان، معلمان، مدیران و مربیان گفت: «اولین روز مهر روز مهرورزی و روز زمزمه‌ی محبت و لبخند و ورود به دنیایی جدید است. بوی بهاری مهر نشان از آن دارد که پاییز فصل خشکیدن و زرد شدن نیست. فصل روییدن کتاب بر ساقه‌ی دستان شما معلمان و دانش‌آموزان مبارک باد.»
مهدی با اشاره به تقارن هفته‌ی دفاع مقدس با اول مهر گفت: « این ایام نشان از ایثار و از خودگذشتگی دلاور مردان ایران اسلامی است که با تعقل و تفکر بیشتر در این موضوع می‌توان دریافت فرهنگ ایثار و شهادت این دلاور مردان ریشه در همین کلاسها و نیمکت‌ها دارد. دفاع مقدس خود مکتب اصیلی از درسهای الهی و انسانی و بازگشت به آموزه‌های عقیدتی و دینی است که باید آن را گرامی بداریم.»

مهدی افزود: « انتظار داریم با تغییر فصل دانش‌آموزان عزیز با تغییر عمیق در برنامه‌ها‌ی درسی خود و با استعانت از خداوند متعال، با استفاده از فناوریهای نوین آموزشی همواره در آموختن هر چه بیشتر علم بکوشند و حریص باشند. دانش‌آموزان امروز برای اجرای تغییرات در مدیریت شهری، ارتقا و توسعه کیفی فعالیت‌ها در آینده باید خوب درس بخوانند و اگر امروز در ارائه خدمات در جامعه نارضایتی‌هایی وجود دارد بخشی از آن به علت کیفیت نامناسب تحصیل در دوران گذشته بوده است.»

مهدی خاطر نشان کرد: « مدارس باید کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهند چرا که دانش‌آموزان آینده‌سازان این کشورند و محصول آموزش و پرورش در دانشگاه‌ها نمایان می‌شود و محصول دانشگاه‌ها خود را در جامعه نشان می‌دهد.»

این مقام مسئول با اشاره به حدیث حضرت علی (ع) گفت: « فرزندان خود را با مقتضیات زمان تربیت کنید. لذا برای ایستادن در صدر جهان باید تربیت و برنامه‌های ما طبق استاندارها و برنامه‌های جهانی باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار